Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Το παρόν σενάριο, θα μπορούσε εναλλακτικά να μεταφερθεί όλο αποκλειστικά σε διαμοιρασμένο φύλλο εργασίας, και οι μαθητές να αναγράφουν τις απαντήσεις τους απευθείας στον πίνακα της δραστηριότητας, δίπλα από την ένδειξη του ονόματός τους. Το σενάριο αφήνει χώρο και για επιπλέον εμβόλιμες, πιο δομικές ασκήσεις (αντιστοίχισης, μεταφοράς- απόθεσης, συμπλήρωσης κενών, κρυπτόλεξα, κλπ.) για περαιτέρω εξάσκηση πάνω στη γλωσσική επίγνωση. Για παράδειγμα, για την εξάσκηση στο λεξιλόγιο των επίπλων/συσκευών μπορεί να προταθεί μια δραστηριότητα αντιστοίχισης ενός αντικειμένου με τη χρηστικότητά του ή σε τι θα μπορούσε να μετατραπεί.
Επίσης, η δραστηριότητα πάνω στην αναζήτηση πληροφοριών για διάφορα είδη κατοικίας του κόσμου, θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μέσα από την τεχνική της συνεργατικής συναρμολόγησης της διαφοροποιημένης μάθησης (jigsaw) και να τροποποιηθεί ως εξής: Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες. Κάθε μέλος θα αναλάβει να εντοπίσει μια συγκεκριμένη πληροφορία για το είδος της κατοικίας που έχει ανατεθεί στην ομάδα του (σχήμα, τοποθεσία, υλικό κατασκευής, κλίμα, κάτοικοι). Στη συνέχεια, θα σχηματίσουν “ομάδες ειδικών” για το κάθε είδος πληροφορίας που θα αποτελούνται από τα μέλη των ομάδων που έχουν αναλάβει το αντίστοιχο είδος. Θα εντοπίσουν τις πληροφορίες που τους ανατέθηκαν στη γλώσσα στόχο και θα συζητήσουν το πώς παρουσιάονται οι πληροφορίες αυτές. Έπειτα, θα επιστρέψουν στις αρχικές τους ομάδες, όπου θα παρουσιάσουν την πληροφορία που τους είχε ανατεθεί και, τέλος, θα συνθέσουν το κείμενο της παρουσίασης του είδους της κατοικίας της ομάδας, την οποία και θα παρουσιάσουν στην τάξη.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |