Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Το σενάριο αναμένεται να εμπλέξει τους μαθητές σε αυθεντική αλληλεπίδραση με το ψηφιακό υλικό και να τους βοηθήσει να κατανοήσουν την αναγκαιότητα συγκεκριμένης δόμησης του εκάστοτε κειμενικού είδους. Αναμένεται να τους εμπλέξει σε διαδικασία παρουσίασης της δουλειάς τους και στήριξης των επιλογών τους όπως θα κληθούν να κάνουν στην πραγματική ζωή τους. Κυρίως αναμένεται να τους οδηγήσει στη δόμηση θετικής σχέσης με την τεχνολογία, στην ενθάρρυνση συμμετοχής όλων των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία, στον ενθουσιασμό και στην απόλαυση της συνεργασίας τους.
Πιθανοί περιορισμοί επιτυχούς υλοποίησης είναι η μη εξοικείωση των μαθητών με τις αρχές της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας(μοίρασμα εργασίας, ‘γραμματέας’ ομάδας, εργασία σε συγκεκριμένο χρόνο…). Αντίστοιχα σημαντικό ρόλο παίζει η εμπειρία και η δυνατότητα του εκπαιδευτικού να αναλαμβάνει πολλαπλούς ρόλους και να τους μετασχηματίζει με βάση τη δυναμική της κάθε ομάδας αλλά και των στόχων του σεναρίου.Τέλος,το σενάριο μπορεί να επεκταθεί σε δεύτερο στάδιο με θεματολογία σχετική με την εξερεύνηση και άλλων στοιχείων της πόλης του Λονδίνου(παράδοση και μουσεία, εκπαίδευση και ψυχαγωγία)και με εξερεύνηση της δομής και άλλων κειμενικών ειδών(άρθρα, σχολική εφημερίδα, αφηγήσεις..)
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |