Η ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΤΕΡΩΝΥΜΩΝ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

 

Το διδακτικό αυτό σενάριο ακολουθεί το Ενιαίο  Πλαίσιο  Προγράμματος  Σπουδών για τη Λογοτεχνία αναφορικά με τα μέσα και τη μέθοδο διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται και τους στόχους που υπηρετεί.

 

Το σκεπτικό της διδακτικής παρέμβασης βασίστηκε:

 Στην εμπειρία από τη διδασκαλία του συγκεκριμένου έργου της λογοτεχνίας στο πλαίσιο του συμβατικού γραμματισμού.  Οι μαθητές γνωρίζουν ελάχιστα το Νίκο Καζαντζάκη ως συγγραφέα, ως άνθρωπο, ως φιλοσοφία και στο άκουσμα του ονόματος Ζορμπάς ο μοναδικός συνειρμός που τους γεννάται είναι το συρτάκι. Τους δίνεται επομένως η ευκαιρία να προσεγγίσουν το συγγραφέα, το έργο του, την κοσμοθεωρία του, καθώς και την κοσμοθεωρία ενός εκ διαμέτρου αντίθετου χαρακτήρα, του Αλέξη Ζορμπά.

Στην αναγνώριση της παιδαγωγικής αξίας της εργασίας σε ομάδες, η οποία συνίσταται στην εξασφάλιση της δυνατότητας για ανατροφοδότηση των μαθητών με πληροφορίες και αξιολογικές κρίσεις που προέρχονται από την ίδια την ομάδα και προκύπτουν ως αποτέλεσμα μιας διδακτικής πρακτικής εστιασμένης στην ανακαλυπτική πορεία μάθησης και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε όλες τις φάσεις της μαθησιακής διαδικασίας.

Στις ποικίλες δυνατότητες που προσφέρει η χρήση των γενικών εργαλείων των ΤΠΕ και του διαδικτύου στην επίτευξη μίας εμπλουτισμένης ερμηνευτικής προσέγγισης, καθώς και στην αναζήτηση, αξιολόγηση, επιλογή, σύνθεση και παρουσίαση πληροφοριών, στην ενθάρρυνση του πειραματισμού και της δημιουργικότητας μέσω της αξιοποίησης των ηλεκτρονικών περιβαλλόντων

 

ΟΙ   ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ  ΣΤΟΧΟΙ

 

Α. ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ  ΣΤΟΧΟΙ

Επιδιώκεται οι μαθητές:

 

Β.  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ  ΣΤΟΧΟΙ

Επιδιώκεται οι μαθητές:

 

Γ.  ΨΗΦΙΑΚΟΙ  ΣΤΟΧΟΙ

Επιδιώκεται οι μαθητές:

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.