Οι σταυροφορίες και η πρώτη άλωση της Πόλης

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών: Η δραστηριότητα εντάσσεται στο μάθημα της Ιστορίας Β' Γυμνασίου (και Β' Λυκείου).

Τύπος Δραστηριότητας: Διερεύνηση, επίλυση προβλήματος.

Εκτιμώμενη Διάρκεια: 3-4 διδακτικές ώρες.

 

Διδακτικοί Στόχοι:

Οι βασικοί στόχοι και τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα της δραστηριότητας είναι:

Κάθε μαθητής/τρια να είναι ικανός/ή

• να ολοκληρώσει τις γνώσεις και δεξιότητες που έχει αναπτύξει από τις άλλες θεματικές ενότητες του μαθήματος

• να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά ποικίλα εργαλεία ΤΠΕ, για την ολοκλήρωση πληροφοριών διαφορετικών μορφών στα έργα του

• να εφαρμόζει κριτήρια αξιολόγησης των πηγών και των πληροφοριών που χρησιμοποιεί

• να παρουσιάζει και να επικοινωνεί τις ιδέες του

• να αναλύει σύνθετες εργασίες σε επιμέρους απλούστερα έργα και να αναπτύσσει ολοκληρωμένα και με αρτιότητα τις εργασίες που αναλαμβάνει

• να ακολουθεί τους καθιερωμένους κανόνες δεοντολογίας (σεβασμός πνευματικής ιδιοκτησίας, αναφορά χρησιμοποιούμενων πηγών κλπ.)

• να συνεργάζεται και να προσφέρει τις γνώσεις και τις ικανότητές του στην ομάδα για την υλοποίηση μιας δραστηριότητας‐εργασίας

• να ενισχύσει την αυτοεκτίμησή του και την εμπιστοσύνη στον εαυτό του ως ενεργό υποκείμενο της μάθησης

 

Απαιτούμενη Υποδομή: Σχολικό εργαστήριο, σύνδεση στο Διαδίκτυο.

 

Εκτίμηση των δυσκολιών των μαθητών:

Οι δυσκολίες που αναμένεται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές αφορούν

 

Διδακτική Παιδαγωγική Προσέγγιση:

Ο στόχος της δραστηριότητας δεν είναι η παράθεση τεχνικών όρων και πληροφοριών σχετικά με το αντικείμενο ούτε, πολύ περισσότερο, η στείρα και εξαντλητική μελέτη του. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός και υποστηρικτικός με στόχο:

• την ενεργοποίηση όλων των μαθητών και τη συμμετοχή τους σε διερευνητικές δραστηριότητες

• την υποστήριξη των μαθητών σε παραγωγικές δραστηριότητες αναζήτησης, αξιολόγησης και αξιοποίησης πληροφοριών από το Διαδίκτυο

• την προώθηση και υποστήριξη της συνεργασίας μεταξύ των μελών κάθε ομάδας για την υλοποίηση του έργου ‐ επίλυση προβλήματος

• την αποτελεσματική παράθεση ιδεών και απόψεων για το θέμα του έχουν διαπραγματευθεί.

 

Αξιολόγηση:

Πέρα από την αυτό‐αξιολόγηση των μαθητών, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιολογήσει και ο ίδιος κάθε παραδοτέο χρησιμοποιώντας τη ρουμπρίκα της σχετικής

ενότητας.

 

 

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.