Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Οι παραπάνω δραστηριότητες μπορούν να γίνουν στα πλαίσια ενός μεγαλύτερου project για τους πλανήτες.
Τίτλος : Α΄ Ομάδα : Αναζήτηση πληροφοριών από το διαδίκτυο
Β΄ Ομάδα : Σύνθεση των πλανητών του ηλιακού μας συστήματος μέσα από το πρόγραμμα TuxPaint
Εμπλεκόμενες Γνωστικές Περιοχές
Α΄ Ομάδα
Παιδί και Περιβάλλον : Φυσικό περιβάλλον και αλληλεπίδραση, Ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση
Παιδί και Πληροφορική
Παιδί και Γλώσσα : Προφορική Επικοινωνία, Ανάγνωση, Γραφή και Γραπτή Έκφραση
Παιδί και Μαθηματικά
Β΄ Ομάδα
Παιδί και Περιβάλλον : Φυσικό περιβάλλον και αλληλεπίδραση, Ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση
Παιδί και Πληροφορική
Παιδί και Γλώσσα : Προφορική Επικοινωνία
Παιδί και Μαθηματικά
Παιδί Δημιουργία και Έκφραση : Εικαστικά
Φυσικό περιβάλλον και αλληλεπίδραση:
- Να διερευνούν τις γνώσεις τους για το φυσικό περιβάλλον και πιο συγκεκριμένα :
- Να γνωρίσουν τους πλανήτες και τα βασικά χαρακτηριστικά τους
Επιμέρους στόχοι :
Α΄ Ομάδα
Παιδί και Περιβάλλον : Ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση
- Να κατανοούν την αξία της ομαδικής εργασίας και της από κοινού ανακάλυψης
Παιδί και Πληροφορική
- Να τοποθετούν το δείκτη του ποντικιού σε συγκεκριμένη θέση στην οθόνη
- Να επιλέγουν με το ποντίκι
- Να εντοπίζουν γράμματα στο πληκτρολόγιο
- Να γράφουν χρησιμοποιώντας κεφαλαία ή πεζά γράμματα
- Να συνεργάζονται σε ομάδες για την παραγωγή κάποιου έργου και να σέβονται τις απόψεις και την εργασία των άλλων
Παιδί και Γλώσσα :
Α. Προφορική Επικοινωνία
- Να περιγράφουν
- Να εξηγούν και να ερμηνεύουν
- Να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να χρησιμοποιούν στοιχειώδη επιχειρηματολογία
Β. Ανάγνωση
- Να παίρνουν πληροφορίες από διάφορες πηγές
Γ. Γραφή και γραπτή έκφραση
- Να αντιγράφουν λέξεις που εξυπηρετούν λειτουργικές ανάγκες και ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντά τους.
Παιδί και Μαθηματικά
- Να προβληματίζονται και να ερευνούν ποικίλες καταστάσεις, να στηρίζονται σε προηγούμενες γνώσεις και εμπειρίες, να κάνουν απλές υποθέσεις και να καταλήγουν σε σχετικά συμπεράσματα
- Να ερμηνεύουν γενικά στοιχεία του κόσμου που τα περιβάλλει μέσα από διαδικασίες παρατήρησης και περιγραφής [Επικοινωνία (κώδικας)]
Β΄ Ομάδα
Παιδί και Περιβάλλον : Ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση
- Να κατανοούν την αξία της ομαδικής εργασίας και της από κοινού ανακάλυψης
Παιδί και Πληροφορική
- Να επιλέγουν με το ποντίκι
- Να συνεργάζονται σε ομάδες για την παραγωγή κάποιου έργου και να σέβονται τις απόψεις και την εργασία των άλλων
Παιδί και Γλώσσα : Προφορική Επικοινωνία
- Να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να χρησιμοποιούν στοιχειώδη επιχειρηματολογία
Παιδί και Μαθηματικά
- Να ερμηνεύουν γενικά στοιχεία του κόσμου που τα περιβάλλει μέσα από διαδικασίες παρατήρησης και περιγραφής [Επικοινωνία (κώδικας)]
Παιδί Δημιουργία και Έκφραση : Εικαστικά
- Ενθαρρύνονται να αναπτύσσουν τη γλώσσα, την επικοινωνία και να αξιοποιούν την τεχνολογία ανάλογα [Επικοινωνία (πληροφορία)]
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |