Διαδικασία
Τα παιδιά χωρίζονται σε 2 ομάδες και καθεμιά αναλαμβάνει να φέρει σε πέρας μια δραστηριότητα, ώστε να την παρουσιάσει στο τέλος μπροστά σε όλα τα παιδιά. Η πρώτη ομάδα κάθεται στον έναν υπολογιστή και ψάχνει πληροφορίες για τους πλανήτες. Αποφασίζουν μεταξύ τους ότι θα ψάξουν για τις λέξεις «Ήλιος» και «Πλανήτες». Ανοίγουν το πρόγραμμα αναζήτησης της Google και γράφουν με κεφαλαία γράμματα πρώτα τη μια λέξη και μετά την άλλη. Ψάχνουν στο πληκτρολόγιο τα γράμματα που αντιστοιχούν στις συγκεκριμένες λέξεις και αφού τις γράψουν πατάνε Enter. Ανοίγουν τα αποτελέσματα που τους έβγαλε πατώντας πάνω στους υπερσύνδεσμους και παίρνουν πληροφορίες τις οποίες και αποθηκεύουν στα Έγγραφα του υπολογιστή. Αποθηκεύουν τις εικόνες που τους αρέσουν και εκτυπώνουν διάφορα γενικά στοιχεία. Η απόφαση για το τι πρέπει να εκτυπώσουν έρχεται μετά από διάλογο και επιχειρήματα των παιδιών. Μπορούσαν να αποθηκεύσουν ό, τι ήθελαν αλλά να εκτυπώσουν μόνο ένα έγγραφο, αυτό που νόμιζαν ότι έχει τα στοιχεία που χρειάζονται. Τελικά κατέληξαν να εκτυπώσουν τα στοιχεία που πήραν από τη Wikipedia.
Η δεύτερη ομάδα έπρεπε να κατασκευάσει το ηλιακό μας σύστημα μέσα από το πρόγραμμα TuxPaint. Άνοιξαν το πρόγραμμα από τον υπολογιστή και έψαξαν να βρουν την ενότητα με τους πλανήτες. Συμφώνησαν κάθε ένα παιδί να βάζει και έναν πλανήτη και οι υπόλοιποι να το καθοδηγούν με βάση τις γνώσεις τους για το αν θα πρέπει να τον κάνει μικρό ή μεγάλο. Αφού τέλειωσαν έγραψαν σε χαρτί τα ονόματα των πλανητών. Η νηπιαγωγός τα πέρασε με σκάνερ στον υπολογιστή και τα παιδιά τα τοποθέτησαν στη σωστή θέση.