Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Τάξη: Γ’ Γυμνασίου
Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών: Η δραστηριότητα προτείνεται να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της ενότητας των σχεδίων έρευνας.
Τύπος Δραστηριότητας: Εφαρμογή γνώσεων, διερεύνηση, επίλυση προβλήματος
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 10-16 διδακτικές ώρες
Διδακτική προσέγγιση - Παιδαγωγική προσέγγιση:
-
Δεν αποτελεί στόχο της δραστηριότητας η εξάντληση, ούτε η στείρα παράθεση, ορολογίας σχετικά με το αντικείμενο. Γενικός παιδαγωγικός στόχος είναι η υποστήριξη ομαδοσυνεργατικής και διερευνητικής μάθησης. Επίσης, ζητούμενο είναι η ανάπτυξη διαλόγου και επικοινωνίας εντός των ομάδων.
-
Ενεργοποίηση των μαθητών, διερεύνηση.
-
Οι μαθητές δουλεύουν ομαδοσυνεργατικά (ομάδες 2-3 ατόμων). Οι ομάδες καλό είναι να αποτελούνται από μαθητές ανομοιογενείς ως προς τις επιδόσεις ή το φύλο, ώστε να επιτευχθεί το μέγιστο αποτέλεσμα σε επίπεδο αλληλεπίδρασης και συνεργασίας.
-
Ο διδάσκων έχει καθοδηγητικό υποστηρικτικό ρόλο. Στην περίπτωση που απαιτείται, τα βίντεο προβάλλονται σε όλη την τάξη και ο εκπαιδευτικός βοηθά με την μετάφραση.
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
Στόχοι της δραστηριότητας είναι, ο μαθητής να είναι ικανός/η να:
-
να διεξάγει έρευνα με στόχο την απάντηση ερευνητικών ερωτήσεων και να αποτιμά πληροφορίες και ιδέες
-
να αξιολογεί την ακρίβεια της πληροφορίας και την αξιοπιστίας της πηγής της
-
να δημιουργεί παρουσιάσεις και πολυμεσικό υλικό για την προβολή πληροφοριών
-
να συνδυάζει πληροφορίες και να προτείνει λύσεις εφαρμόζοντας γνώσεις από διαφορετικά πεδία της επιστήμης
-
να επιχειρηματολογεί για το φαινόμενο της υπερθέρμανσης πλανήτη και να αναφέρει τρόπους αντιμετώπισης
-
να εξηγεί τις συνέπειες της ανθρώπινης παρέμβασης στο οικοσύστημα.
Αξιολόγηση: Πέρα από την αυτό-αξιολόγηση των μαθητών, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιολογήσει το παραδοτέο και ο ίδιος χρησιμοποιώντας τη ρουμπρίκα, της σχετικής ενότητας.
Πρόσθετες πηγές:
Oπτικοακουστικό υλικό, μπορεί να αντληθεί από τους συνδέσμους:
Επίσης, ενδεικτικά μπορεί να αξιοποιηθεούν κάποιο από τους παρακάτω συνδέσμους (στα αγγλικά)
-
http://tiki.oneworld.net/global_warming/climate_home.html?gclid=CPrw58mXl44CFR-YYAodFDFPSw
-
http://www.pewclimate.org/global-warming-basics/kidspage.cfm
-
http://www.dnr.state.wi.us/org/caer/ce/eek/earth/air/global.htm
-
http://green.blogs.nytimes.com/2010/11/26/explaining-norfolks-creeping-tides
-
http://news.nationalgeographic.com/news/2004/12/1206_041206_global_warming.html
-
http://www.livescience.com/1293-earth-survive-global-warming.html
Οι προτεινόμενοι δικτυακοί τόποι για την έρευνά σας, ανά ειδικότητα είναι οι εξής:
Επιστήμονας του κλίματος:
-
http://www.climatehotmap.org/about/global-warming-causes.html
-
http://science.nasa.gov/science-news/science-at-nasa/1997/essd06oct97_1/
-
http://hamptonroads.com/2010/01/sealevel-rise-slowly-becomes-issue-outer-banks
-
http://www.koshland-science-museum.org/exhibitgcc/responses02.jsp
-
http://www.conted.ox.ac.uk/courses/professional/staticdetails.php?course=203
Πολιτικός αναλυτής:
-
http://www.enviroeducation.com/majors-programs/env-policy.html
-
http://www.epa.gov/climatechange/policy/neartermghgreduction.html
-
http://unfccc.int/essential_background/convention/items/2627.php
Οικονομολόγος:
-
http://www.koshland-science-museum.org/exhibitgcc/responses05.jsp
-
http://www.globalpolicy.org/component/content/article/216/45883.html
-
http://www.grida.no/publications/other/ipcc_tar/?src=/climate/ipcc_tar/wg2/298.htm#652
-
http://www.thefirstpost.co.uk/1910,news-comment,news-politics,-time-to-get-stern-on-climate-change,3
-
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1176991,00.html
-
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1176810,00.html
-
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1177019,00.html
-
http://en.wikipedia.org/wiki/European_Union_Emission_Trading_Scheme
Εμπειρογνώμονας της ενέργειας:
-
http://www1.eere.energy.gov/windandhydro/wind_technologies.html
-
http://www.energysavers.gov/renewable_energy/ocean/index.cfm/mytopic=50007
-
http://www1.eere.energy.gov/windandhydro/hydro_technologies.html
-
http://www.greenpeace.org/usa/en/campaigns/global-warming-and-energy/
Μηχανικός/αρχιτέκτονας:
-
http://www.nbm.org/exhibitions-collections/exhibitions/the-green-house/contemporary.html
-
http://www.nbm.org/exhibitions-collections/related-exhibition-resources/the-green-house-2.html
Εναλλακτική ομάδα:
-
http://ossfoundation.us/projects/environment/global-warming/natural-cycle
-
http://www.acoolerclimate.com/global-warming-natural-causes/
-
http://www.dailymail.co.uk/news/article-481613/Global-warming-Its-natural-say-experts.html
-
http://www.sciencedaily.com/releases/2001/06/010615071248.htm
-
http://www.drroyspencer.com/global-warming-natural-or-manmade/
-
http://www.exxonmobil.com/Corporate/safety_climate_mgmt_principles.aspx
-
http://science.nasa.gov/science-news/science-at-nasa/2001/ast09feb_1
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |