Δραστηριότητα
Χωρίζοντας τα παιδιά σε ομαδες τους ανατίθεται εργασία να καραγράψουν τα είδη των υλικών τα οποία ανακυκλώνουμε σε καθημερινή βάση αλλά και σπανιότερα. Όταν τελειώσει η έρευνα ένας εκπροσωπος από τη κάθε ομάδα παρουσιάζει τα αποτελέσματά της.
Με γνώμνα τη κατανοηση της βιωσιμης αναπτυξης στο πλανητη οι μαθητες συζητούν για το Πρωτοκολλό του Κιότο και τα ζητηματα που έθεσε. Ακομη τιθονται στο μαθημα τα ζητήματα που ασχολειται η Ε.Ε. σχετικά με τη βιωσιμη αναπτυξη και αφορουν τη μέγιστη δυνατή απολαβή αγαθών από το περιβάλλον, χωρίς όμως να διακόπτεται η φυσική παραγωγή αυτών των προϊόντων σε ικανοποιητική ποσότητα και στο μέλλον.
Τέλος, οι μαθητές πραγματοποιούν ένα περίπατο στη παραλία ή το παρκο της πόλης και εθελοντικά συμμετέχουν στο καθαρισμό του απο σκουπίδια και ανακυκλώνουν τα απορρίματα που μπορούν να ανακυκλωθούν.
Συνεργατικα υπαρχει η δυνατοτητα απο μερους των μαθητων να συνταχθει υπομνημα το οποιο θα απευθυνεται στο Δημο της πολης που διαμενουν με προτασεις για βελτιωση της ανακυκλωσης και επιτευξης στοχων στο τομεα της βιωσιμης αναπτυξης που θα αποφερουν κερδη και θα κανουν τη ζωη και τη συμβιωση μας καλυτερη.