Αξιολόγηση
Κριτήριο αξιολόγησης |
4 |
3 |
2 |
1 |
Περιεχόμενο/Οργάνωση μαθήματος |
|
|
|
|
|
||||
Οι πληροφορίες έχουν οργανωθεί με λογική σειρά και υπάρχει μεταξύ τους σύνδεση και αλληλουχία; |
|
|
|
|
Παρουσιάζονται με ορθό τρόπο οι εννοιες της ανακυκλωσης και της βιώσιμης ανάπτυξης: |
|
|
|
|
Δεν υπάρχουν στην εργασία εκφραστικά, γραμματικά ή ορθογραφικά λάθη; Έχει γίνει σωστή χρήση της γλώσσας; |
|
|
|
|
Παρουσίαση της εργασίας |
|
|
|
|
Στην εργασία έχουν χρησιμοποιηθεί εικόνες, γραφικά, χρώματα, εφέ και μορφοποίηση για την ενίσχυση της παρουσίασης και τη διευκόλυνση της κατανόησης; |
|
|
|
|
Κατά την παρουσίαση της εργασίας τους, συμμετείχαν όλα τα μέλη της ομάδας, οι μαθητές είχαν οπτική επαφή με το ακροατήριό τους και δε διάβαζαν από τις σημειώσεις τους ή τις διαφάνειες. Είχαν την ικανότητα να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικές με την εργασία τους; |
|
|
|
|
Ομαδική δουλειά/Συνεργασία |
|
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας συμμετείχε στην έρευνα και υπέδειξε και νέους δικτυακούς τόπους για μελέτη; |
|
|
|
|
Τα μέλη της ομάδας συνεργάστηκαν άριστα μεταξύ τους κατα τη διαδικασια καθαρισμου της παραλιας/παρκου και ακολουθησαν τις οδηγιες για σωστο διαχωρισμο των απορριματων; |
|
|
|
|
Η συνεργασία των μελών της ομάδας ήταν ομαλή και δεν υπήρξαν εντάσεις. Όλα τα μέλη εξέφρασαν τις απόψεις τους; |
|
|
|