Πως πετάει το αεροπλάνο

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Δραστηριότητα

Η συζήτηση με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού και με βάση τις γνώσεις των μαθητών, οδηγεί στη διατύπωση απόψεων για την αρχή λειτουργίας του αεροπλάνου. Στη συνέχεια τίθενται από τον καθηγητή τα παρακάτω ερωτήματα:

Ερώτημα 1: Ποια είναι τα βασικά μέρη ενός αεροπλάνου που συντελούν στην ικανότητά του να πετάει;

Ερώτημα 2: Πως (βάση ποιων αρχών της Φυσικής) τα βασικά μέρη συντελούν στην πτήση του;.

Γίνεται εξερεύνηση για τα ερωτήματα. Οι μέθοδο-διαδικασίες που θα ακολουθηθούν από τους μαθητές για να υλοποιήσουν την εξερεύνηση ορίζονται από τον καθηγητή. Η τάξη θα χωριστεί σε ομάδες 2-3 ατόμων. Σε αυτό το στάδιο οι μαθητές με τη βοήθεια του Φύλλου Εργασίας - το οποίο ο εκπαιδευτικός το θεωρεί ως εργαλείο για να κατευθύνει τη διερεύνηση – μελετούν ένα αλληλεπιδραστικό video και απαντούν στα ερωτήματα που έχει ενσωματωμένα το video (Δραστηριότητα 1η) αλλά και σε αυτά του φύλλου εργασίας μέσω της on line άσκησης από το e-me content της πλατφόρμας e-me (Δραστηριότητα 2η). Στη συνεχεία, καλούνται να συζητήσουν στην ολομέλεια της τάξης, τις απαντήσεις που έδωσαν ώστε να έχουν ανατροφοδότηση.