Δραστηριότητα
1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Παρατηρήσαμε το κλαδί του δέντρου που μας έφερε ο μαθητής και μάθαμε από ποιο δέντρο προέρχονταν. Παρατηρήσαμε το χρώμα των λουλουδιών που είχε και μυρίσαμε το άρωμά τους. Είδαμε φωτογραφίες στον διαδραστικό πίνακα. Με τη μέθοδο της ιδεοθύελλας καταγράψαμε ό,τι γνωρίζαμε για την αμυγδαλιά, αλλά και όσα θέλαμε να μάθουμε ακόμα. Έτσι χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες για να συγκεντρώσουμε πληροφορίες είτε από βιβλία είτε από το διαδίκτυο και να τις παρουσιάσουμε στην ολομέλεια.
2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Παρουσίαση των πληροφοριών που συγκέντρωσε η κάθε ομάδα. Επεξεργασία των πληροφοριών και καταγραφή συμπερασμάτων.
Γιατί η αμυγδαλιά ανθίζει το χειμώνα, ποια τα προϊόντα που μας δίνει, πού φυτρώνει, τι φροντίδα χρειάζεται κ.α.
Σαν προέκταση, αποφασίσαμε να πάμε περίπατο στο κοντινό οικόπεδο της περιοχής και να δούμε από κοντά το δέντρο της αμυγδαλιάς.
3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Αφού παρατηρήσαμε διάφορα έργα τέχνης με αμυγδαλιές, αποφασίσαμε κι εμείς να πάρουμε μαζί μας στον περίπατο, τέμπερες και πινέλα και να ζωγραφίσυμε τις αμυγδαλιές που θα βλέπαμε από κοντά.
4η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Παρακολουθήσαμε την αφήγηση του μύθου της αμυγδαλιάς, από τη συνάδελφο Τάνια Μάνεση, στον παρακάτω σύνδεσμο
https://www.youtube.com/watch?v=mGDISGKJLP8
και στη συνέχεια τον δραματοποιήσαμε.