Διαδικασία
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Με τη μέθοδο της παρατήρησης και της καταγραφής τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με το περιβάλλον της περιοχής μας, συνέλεξαν στοιχεία και πειραματίστηκαν για την εξαγωγή συμπερασμάτων.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ
Διήγηση εμπειριών, περιγραφή εικόνων και αντικειμένων, νέο λεξιλόγιο, παρουσίαση πληροφοριών στην ολομέλεια, ακρόαση μύθου.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ταξινόμηση, σειροθέτηση, αρίθμηση, διεξαγωγή απλώ μαθηματικών πράξεων πρόσθεσης και αφαίρεσης.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ
Δραματοποίηση μύθου, πειραματισμός με διάφορα υλικά για την δημιουργία αμυγδαλιάς, ζωγραφική στη φύση.