Δραστηριότητα
Ποιος δεν έχει παίξει αυτό το φοβερό παιχνίδι "Pacman" όπου " τρως" αντικείμενα-μπάλες και μαζεύεις πόντους;
Στόχος της δραστηριότητας είναι οι μαθητές να εξοικειωθούν με το περιβάλλον της γλώσσας προγραμματισμού Scratch (μαθαίνοντας τις πέντε βασικές περιοχές):
- Αρχικά θα επισκεφτούν τη σελίδα του ΜΙΤ https://scratch.mit.edu κάνοντας εγγραφή και δημιουργώντας ο καθένας το προσωπικό του προφίλ.
- Θα γνωρίσουν την ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΚΗΝΙΚΟΥ και θα ρυθμίζουν ότι αφορά το φόντο που θα έχει το έργο τους.
- Θα μάθουν να εισάγουν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.
- Θα γνωρίσουν τα ΠΛΑΚΙΔΙΑ ΕΝΤΟΛΩΝ, που μπορεί να εκτελέσει κάθε αντικείμενο-χαρακτήρας καθώς και την τοποθέτησή τους στην ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
- Θα εξοικειωθούν με το περιβάλλον χρησιμοποιώντας τις ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ (όψης, κίνησης, ήχου, ελέγχου, αισθητήρων , μετάδοσης μηνυμάτων).