Δημιουργία Κουίζ με τη γλώσσα Προγραμματισμού Scratch

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Εισαγωγή

Σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από την ολοένα αυξανόμενη χρήση του υπολογιστή για online games (παιχνίδια μέσω διαδικτύου),  θα δημιουργήσουμε ένα πρωτότυπο και διασκεδαστικό κουίζ για το γνωστό παιχνίδι ¨Pacman¨ αξιοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch.

Η γλώσσα προγραμματισμού Scratch είναι εύκολη και προσβάσιμη και το περιβάλλον της είναι δημιουργικό και ευχάριστο

Είναι μία γλώσσα με την οποία μπορούμε να δημιουργούμε διαδραστικές ιστορίες, παιχνίδια, κινούμενα σχέδια (κόμικ) εύκολα και γρήγορα μαθαίνοντας παράλληλα τις βασικές αρχές του προγραμματισμού.