Εισαγωγή
Σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από την ολοένα αυξανόμενη χρήση του υπολογιστή για online games (παιχνίδια μέσω διαδικτύου), θα δημιουργήσουμε ένα πρωτότυπο και διασκεδαστικό κουίζ για το γνωστό παιχνίδι ¨Pacman¨ αξιοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch.
Η γλώσσα προγραμματισμού Scratch είναι εύκολη και προσβάσιμη και το περιβάλλον της είναι δημιουργικό και ευχάριστο.
Είναι μία γλώσσα με την οποία μπορούμε να δημιουργούμε διαδραστικές ιστορίες, παιχνίδια, κινούμενα σχέδια (κόμικ) εύκολα και γρήγορα μαθαίνοντας παράλληλα τις βασικές αρχές του προγραμματισμού.