Δραστηριότητα
Οι μαθητές θα μπορούν να:
περιγράφουν τον τρόπο δημιουργίας των σεισμών και των ηφαιστείων
συσχετίσουν την κατανομή των σεισμών και ηφαιστείων στην επιφάνεια της γης, με τα όρια των λιθοσφαιρικών πλακών
κατανοήσουν ότι τα αίτια δημιουργίας των συγκεκριμένων φαινομένων είναι οι κινήσεις των λιθοσφαιρικών πλακών
ερμηνεύσουν τη μεγάλη σεισμικότητα της Ελλάδας και την ύπαρξη του ηφαιστειακού τόξου του Ν. Αιγαίου ως αποτέλεσμα της θέσης και της κίνησης των λιθοσφαιρικών πλακών
εντοπίζουν περιοχές της Ευρώπης στις οποίες παρατηρείται έντονη σεισμικότητα και ηφαιστειότητα και να ερμηνεύουν τα αίτια εκδήλωσης των φαινομένων σε αυτές (σύγκλιση ή απόκλιση πλακών)
αναζητούν δεδομένα μέσα σε πολυμεσικά περιβάλλοντα
χρησιμοποιούν προσομοιώσεις για την κατανόηση και την ανάλυση των φαινομένων
επεξεργάζονται τα στοιχεία που προέρχονται από τα εκπαιδευτικά λογισμικά, το εμπλουτισμένο βιβλίο ή διάφορες ιστοσελίδες
παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της εργασίας τους, χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες
σέβονται τη λειτουργία και τις αρχές της ομάδας
ενισχύσουν το αίσθημα της αυτοεκτίμησης, της αλληλοϋποστήριξης, του αλληλοσεβασμού και της κοινωνικοποίησης στο πλαίσιο της ομάδας
αναπτύσσουν ομαδικό και διερευνητικό πνεύμα στο πλαίσιο εκπόνησης των εργασιών τους
συνεργάζονται για τη συγκέντρωση και την ανάλυση των πληροφοριών
διατυπώνουν από κοινού ως ομάδα ορθά τις απαντήσεις τους
αναλύουν τα αίτια εκδήλωσης των φαινομένων (σύγκλιση ή απόκλιση πλακών) σε περιοχές της Ευρώπης στις οποίες παρατηρείται έντονη σεισμικότητα και ηφαιστειότητα.