Δραστηριότητα
Οι συζητήσεις σχετικά με την περιβαλλοντική υποβάθμιση του πλανήτη και την ικανότητά του για ικανοποίηση των μελλοντικών ενεργειακών αναγκών, καθιστούν επιβεβλημένη την αναγκαιότητα ενασχόλησης μικρών και μεγάλων, στο επίπεδο της πληροφόρησης και της προσωπικής ευθύνης, ώστε να συμβάλλουν όλοι μέσα από την δική τους συμμετοχή και δράση στην αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών ζητημάτων και τη διαμόρφωση βιώσιμων κοινωνιών.
Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, στοχεύουμε:
- να ενημερωθούμε για τις εξελίξεις της τεχνοεπιστήμης στα ενεργειακά θέματα,να αντιληφθούμε ότι η αλόγιστη χρήση μη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας οδήγησε σε ενεργειακή κρίση και σε ρύπανση του περιβάλλοντος που επιδρά στην ανθρώπινη υγεία, να συζητήσουμε τις βασικές φυσικές αρχές που διέπουν τις μετατροπές ενέργειας, να αναγνωρίσουμε τα πλεονεκτήµατα και τα µειονεκτήµατα πολλών από τις εφαρµογές των ΑΠΕ, να κατανοήσουμε ότι το πρώτο βήµα στη λύση του ενεργειακού προβλήµατος είναι η εξοικονόµηση ενέργειας και το δεύτερο βήµα η χρησιµοποίηση των κατάλληλων ΑΠΕ για κάθε περιοχή
- να εκπαιδεύσουμε την περιβαλλοντική μας συνείδηση, να αποκτήσουμε θετικές στάσεις και συµπεριφορές απέναντι στη συνετή χρήση ενέργειας σε ατοµικό, εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο, να αποδεχτούμε ως αξίες υπέρτερες του οικονοµικού κέρδους την προστασία της οικολογικής ισορροπίας, την ποιότητα ζωής και την αειφορία, να αναπτύξουμε το αίσθηµα της προσωπικής και κοινωνικής ευθύνης σε θέµατα προστασίας του περιβάλλοντος.
- να συμμετάσχουμε σε ομαδικές εργασίες και να αναπτύξουμε πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας, για μετρήσεις, υπολογισμούς και τεχνικές έρευνας και τεκμηρίωσης, να καλλιεργήσουμε την κριτική σκέψη μέσω της αναζήτησης αιτίων και συνεπειών, να αποκτήσουμε δεξιότητες χρήσιμες στο πλαίσιο του εξελισσόμενου επαγγελματικού μας προσανατολισμού και της κοινωνικοποίησής μας.
2. να κατασκευάσουμε μια μικρής κλίμακας ανεμογεννήτρια με υλικά του ηλεκτρολογικού εργαστηρίου, και δράττοντας της ευκαιρίας θα συζητήσουμε για την αρχή λειτουργίας της.
3. να παρουσιάσουμε τα έργα μας σε ημερίδα διάχυσης, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του σχολείου.