Δραστηριότητα
Η διδακτική πρόταση στηρίζεται στην συνεργατική και διερευνητική μάθηση, μέσα από μια εποικοδομητική προσέγγιση.
Ο μαθητής χτίζει τις γνώσεις του στηριζόμενος στις σχέσεις που τις συνδέουν και σε προηγούμενες γνώσεις που αντιλαμβάνεται και κατανοεί.
Ο μαθητής μαθαίνει από τα λάθη του να ανακαλύπτει καινούριες έννοιες.
Ο δάσκαλος έχει ρόλο εμψυχωτή και συντονιστή στην διαδικασία της μάθησης.
Με το λογισμικό η πληροφορία παρέχεται με εποπτικό τρόπο. Ο καθηγητής πρέπει να έχει στην διάθεσή του
laptop ή υπολογιστή και διαδραστικό πίνακα ή προτζέκτορα.
Οι μαθητές θα εργαστούν σε ομάδες των 4-5 ατόμων. Θα παρακολουθήσουν video και φωτογραφίες σαν αφόρμηση
και θα προσεγγίσουν με τον δικό τους τρόπο το θέμα.
Με την ολοκλήρωση της εργασίας η κάθε ομάδα θα παρουσιάσει φάκελο που θα υπάρχουν συμπληρωμένα:
Α. Τα φύλλα εργασίας που θα συμπληρώνουν κατά την διάρκεια ή και το τέλος της παρουσίασης (όταν αυτά ζητηθούν)
Β. Εργασία με θέμα με κύριο θέμα το κάπνισμα. Η εργασία θα πρέπει να περιλαμβάνει τα βήματα που ακολουθήθηκαν μέχρι την ολοκλήρωση της εργασίας σε word, μαζί με ένα Poster. Επιπλέον,η κάθε ομάδα θα πρέπει να παρουσιάσει ξεχωριστά το θέμα της, με όποιον τρόπο έχει η ίδια αποφασίσει, σε ppt, με video, ή όπως αλλοιώς.