ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Δραστηριότητα

H συγκεκριμένη δραστηριότητα βασίζεται στην ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των μαθητών και στην εργασία σε ομάδες. Μέσα από αυτά λοιπόν θα

προσπαθήσουμε να μάθουμε  την έννοια της τουριστικής αγοράς , να περιγράψουμε την λειτουργία της  και να εξηγησουμε το ρόλο του τουριστικού

Μάρκετινγκ στην τουριστική ζήτηση και προσφορά. 

Αντιστοιχίστε κάθε συστατικό του Τουριστικού Προιόντος με την βασική του έννοια.

 

Θέλγητρα                                       πολιτιστικές και παραδοσιακές εκδηλώσεις , μουσεία και αρχαιολογικοί χώροι , νυχτερινή ζωή.

Πρόσβαση                                      καταλύματα , εγκαταστάσεις παροχής τροφής και άλλων εδεσμάτων , εγκαταστάσεις για τις τουριστικές                                                                        δραστηριότητες.

Τουριστικές εγκαταστάσεις              δάση,βλάστηση,παραλίες,λίμνες,βουνά,θεαματικά πανοράματα.

Ψυχαγώγηση

δραστηριότητες                                οδικό δίκτυο, αεροδρόμια και λιμάνια , πεζόδρομοι στις τουριστικές περιοχές.

 

 

 

 

 

                                                                         1.