Δούβου, Π. (2017). Η δραματική τέχνη στην εκπαίδευση (DIE) ως μέσο ευαισθητοποίησης παιδιών εφηβικής ηλικίας σε ρατσιστικά φαινόμενα: Μια έρευνα δράσης για την καλλιέργεια δεξιοτήτων σε έφηβους του θεατρικού εργαστηρίου για παιδιά & έφηβους του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας.
Καρακωνσταντής, Γ. Θ. Σ. (2017). Ρατσισμός και Ξενοφοβία.
Τσιρώνη, Ε. (2017). Ξενοφοβία ρατσισμός και εκπαίδευση.
Σπίνου, Ε. (2017). Ρατσιστικά στερεότυπα και προκαταλήψεις στο σύγχρονο νηπιαγωγείο. Μια πρώτη διερεύνηση στη περιοχή της Φλώρινας.
Κάππα, Κ., & Καράγιωργα, Ά. (2016). Έρευνα μέσω χορήγησης ερωτηματολογίου σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ανάδειξη των συχνότερα εμφανιζόμενων συμπτωμάτων των μαθησιακών δυσκολιών σε μαθητές σχολικής ηλικίας.
Φασουλίδου, Χ. (2019). Καμπάνια Κοινωνικής Ευαισθητοποίησης σε Θέματα Ψυχικής Υγείας–Κατάθλιψη (Bachelor's thesis, Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Καλώς και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Τεχνολογικό Πανπιεστήμιο Κύπρου).