Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση θα γίνει με βάση το συνολικό αποτέλεσμα, το αποτέλεσμα των εργασιών σε ομάδες και την ατομική συμμετοχή. Ο εκπαιδευτικός θα εποπτεύει κα θα λειτουργεί ως αρωγός και σύμβουλος σε όλα τα στάδια της διαδικασίας, παρακολουθώντας την συνεισφορά των μαθητών.
Οι μαθητές στο τέλος της διαδικασίας θα πρέπει να γνωρίζουν τα είδη του ρατσισμού, τα αίτια, τις συνέπειες του. Επιπλέον, θα πρέπει να έχουν κατανοήσει τα συναισθήματα και τα βιώματα ενός θύματος ρατσισμού και να γνωρίζουν με ποιούς τρόπους μπορούν να γνωρίσουν, να ευαισθητοποιήσουν και να "φτάσουν" στο κοινό τους, μειώνοντας το φόβο απέναντι στο διαφορετικό.
Ρουμπρίκα αξιολόγησης:
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΜΕ "Χ" ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ: |
Πάρα πολύ |
Πολύ |
Αρκετά |
Λίγο |
Ελάχιστα |
Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ |
|
|
|
|
|
ΑΝΕΔΕΙΞΑ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ |
|
|
|
|
|
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ |
|
|
|
|
|
ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ |
|
|
|
|
|
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ PROJECT ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ |
|
|
|
|
|
ΕΝΙΩΣΑ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ |
|
|
|
|
|
ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΟΥ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΗΚΑΝ |
|
|
|
|
|
ΚΑΤΑΝΟΗΣΑ ΤΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ |
|
|
|
|
|
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑ ΣΕ ΟΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ |
|
|
|
|
|