Διαδικασία
Οι μαθητές θα παρακολουθήσουν μέσα στην τάξη βίντεο αναφορικά με τις δυσκολίες πρόσβασης ενός 10χρονου μαθητή.
Στην συνέχεια οι μαθητές θα κληθούν να περιγράψουν τα συναισθήματα που τους προκάλεσε το βίντεο, αλλά και να βρεθούν έστω και νοητά στην θέση του 10χρονου Παναγιώτη.
Στην συνέχεια, αφού χωριστούν σε 5 ομάδες, θα αναζητήσουν σε διαφορετικά μέρη της πόλης της Κορίνθου, σημεία που δυσκολεύουν ή δεν επιτρέπουν την πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία. Έπειτα τα μέρη αυτά θα παρουσιαστούν σε διαδραστικό χάρτη και οι μαθητές θα κάνουν συγκεκριμένες προτάσεις για το κάθε μέρος, για την βελτίωση της προσβασιμότητας.