Αξιολόγηση
Για την αυτοαξιολόγηση της εργασίας οι μαθητές θα κλιθούν να συμπληρώσουν μια ρουμπρίκα αυτοαξιολόγησης.
ΡΟΥΜΠΡΙΚΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Κριτήρια Αξιολόγησης |
0 (Ανεπαρκές) |
1 (Αδύναμο) |
2 (Μέτριο) |
3 (Καλό) |
4 (Πολύ Καλό) |
5 (Εξαιρετικό) |
---|---|---|---|---|---|---|
Πληρότητα της Έρευνας |
Ελλιπής ή ασαφής αναγνώριση των σημείων |
Ασαφής αναγνώριση με μερικές λεπτομέρειες |
Επιφανειακή αναγνώριση με σημαντικές ελλείψεις |
Αναγνώριση πολλών σημείων, με μερικές ελλείψεις στις λεπτομέρειες |
Καλή αναγνώριση με λίγες ελλείψεις |
Πλήρης αναγνώριση και λεπτομερής περιγραφή |
Πρωτοτυπία των Προτάσεων |
Ασαφείς ή αναπαραγωγικές προτάσεις χωρίς δημιουργικότητα |
Γενικές προτάσεις χωρίς πρωτοτυπία |
Γενικές προτάσεις με λίγη πρωτοτυπία |
Καλά θεμελιωμένες προτάσεις, αλλά με περιορισμένη πρωτοτυπία |
Καλές προτάσεις με κάποιες δημιουργικές ιδέες |
Πρωτότυπες και δημιουργικές προτάσεις |
Παρουσίαση και Ανάλυση Δεδομένων |
Ανοργάνωτη ή ασαφής παρουσίαση, με ελλιπή ανάλυση |
Βασική παρουσίαση με πολλές αδυναμίες στην ανάλυση |
Βασική παρουσίαση με ελλείψεις στην ανάλυση |
Καλή παρουσίαση με μερικές αδυναμίες στην ανάλυση |
Καλή παρουσίαση με λίγες αδυναμίες στην ανάλυση |
Καθαρή, συνοπτική και αναλυτική παρουσίαση |
Συνεργασία και Ομαδική Εργασία |
Πλήρης απουσία συνεργασίας ή ανταγωνισμός μεταξύ των μελών |
Λίγη ή καθόλου συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας |
Μέτρια συνεργασία με σημαντικές διαφωνίες |
Βασική συνεργασία, αλλά με κάποιες δυσκολίες στην ομαδική εργασία |
Καλή συνεργασία με ελάχιστες διαφωνίες ή προβλήματα |
Ενεργή συμμετοχή και άριστη συνεργασία με όλα τα μέλη της ομάδας |
Κριτική Σκέψη και Ανάλυση |
Καθόλου κριτική ανάλυση ή απουσία συνεκτικής σκέψης |
Περιορισμένη ή ασαφής κριτική ανάλυση |
Επιφανειακή κριτική ανάλυση με λίγη βάθος |
Βασική κριτική ανάλυση με κάποιες καλές σκέψεις |
Καλή κριτική ανάλυση με μερικές ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις |
Βαθιά και κριτική ανάλυση με σαφή διατύπωση σκέψεων |
(Η ρουμπρίκα σχεδιάστηκε με την βοήθεια του chatgpt 4).