Διαδικασία
Οι μαθητές θα χωριστούν σε 4 ομάδες και κάθε μια από αυτές θα προσπαθήσει να απαντήσει στα εξής ερωτήματα, αφού αντλήσει πληροφορίες από τους συνδέσμους που παραθέτονται:
1η ομάδα) Ποιά είναι η ιστορία και η εξέλιξη του ποδήλατου;
Ποια είναι τα οφέλη της χρήσης του ποδήλατου.
Ποια είδη ποδηλάτων συναντάμε σήμερα;
2η ομάδα) Από ποια μέρη αποτελείται το ποδήλατο;
Ποιος είναι ο απαραίτητος εξοπλισμός ενός ποδηλάτη;
Ποια σήματα κυκλοφορίας είναι για ποδήλατα;
Τί γνωρίζετε για τους ποδηλατόδρομους;
3η ομάδα) Πόσα είδη αγώνων γίνονται με ποδήλατο;
Ποιά είναι τα τα χαρακτηριστικά του κάθε αγώνα;
4η ομάδα) Ποδήλατο και τέχνη.
Βρείτε στο διαδίκτυο πίνακες ζωγραφικής που αναπαριστούν το ποδήλατο. (επιλέξτε έναν, αναφέροντας και τον καλλιτέχνη)
Γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο πίνακα;
Τι συναισθήματα σας προκαλεί αυτό το έργο τέχνης
Κάθε ομάδα θα καταγράψει τις απαντήσεις της, θα τις παρουσιάσει στις άλλες ομάδες και όλες μαζί θα δημιουργήσουν μια συνεργατική παρουσίαση (δύο σελίδες η κάθε ομάδα), η οποία θα αποτελέσει και το τελικό προϊόν της δραστηριότητας αλλά και τροπό αξιολόγησης.