Διαδικασία
Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των 4 -5 ατόμων. Σε κάθε ομάδα δίνεται ένα χαρτί Α4 και τα ονόματα των θρεπτικών συστατικών. Αφού έχουμε εξηγήσει στους μαθητές τις δυο κατηγορίες που χωρίζουμε τα θρεπτικά συστατικά, τους ζητάμε να εντάξουν το κάθε ένα στις δυο κατηγορίες, όπως αυτά θεωρούν. Στη συνέχεια, κάθε μαθητής θα πρέπει να επιχειρηματολογήσει για την επιλογή της ομάδας του.
Στο τέλος της ώρας, δίνεται σε κάθε ομάδα από ένα θρεπτικό συστατικό για να ετοιμάσει μια μικρή παρουσίαση για την επόμενη φορά. Η παρουσίαση μπορεί να είναι κάποια αφίσα ή κάποια συνεργατική παρουσίαση ή οτιδήποτε σκεφτούν τα παιδιά. Στις εργασίες θα περιλαμβάνονται κάποιες βασικές πληροφορίες για το συγκεκριμένο θρεπτικό συστατικό, η χρησιμότητα του και τρόπος πρόσληψης.
Στη δεύτερη διδακτική ώρα, θα γίνει μια παρουσίαση των εργασιών των παιδιών και θα δημιουργήσουμε όλοι μαζί ένα τρίπτυχο συγκεντρώνοντας όλες τις πληροφορίες που έχουν βρει οι μαθητές.
Μετά το τέλος των παρουσιάσεων οι μαθητές θα μελετήσουν τα τρόφιμα που απαιτούνται για τη πρόσληψη του κάθε θρεπτικού συστατικού και θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν τις δικές τους ομάδες τροφίμων. Στη συνέχεια κάθε ομάδα θα αναλάβει από μια ομάδα τροφίμων και θα δημιουργήσει μια παρουσίαση. Προσοχή! Η παρουσίαση αυτή τη φορά δε θα πρέπει να έχει την ίδια μορφή με την προηγούμενη. Οι παρουσιάσεις θα πρέπει να έχουν τη μορφή άρθρου ώστε στο τέλος να αποτελέσουν τα άρθρα ενός τεύχους του περιοδικού του σχολείου.