Η προσέγγιση της Trash Art στο νηπιαγωγείο

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Στον τοίχο της κυψέλης της e-me γίνεται ανάρτηση εικόνων με πίνακες ζωγράφων που έχουν δημιουργηθεί με  τη χρήση ανακυκλώσιμων απορριμμάτων με ημερομηνία και τίτλο και έτσι οι μαθητές  εισάγονται στο θέμα του σεναρίου. Για την εισαγωγή των εικόνων χρησιμοποιείται από την e-me content το  Image Slider ώστε να ενεργοποιήσει το ενδιαφέρον των παιδιών για την ανακύκλωση. Χρησιμοποιείται το Avatar (voki) όπου ζητάει από τους μαθητές να παρατηρήσουν προσεκτικά τις εικόνες και να σκεφτούν εάν έχουν δει ποτέ τους τέτοια έργα και εάν ξέρουν πως ονομάζεται αυτό το είδος τέχνης. Ταυτόχρονα, μέσω της εφαρμογής e-me assignments ζητείται από τους γονείς να ηχογραφήσουν τις απαντήσεις των παιδιών και να τις στείλουν έτσι ώστε να γνωρίζω τις πρότερες γνώσεις των παιδιών σχετικά με το θέμα που πρόκειται να ασχοληθούμε και παράλληλα να τις συγκρίνω στο τέλος του σεναρίου στη φάση της μεταγνώσης.

Προβολή διαδραστικού βίντεο με τα έργα των καλλιτεχνών. Παρουσιάζω στους μαθητές τους καλλιτέχνες που έχουν  χρησιμοποιήσει διάφορα ανακυκλώσιμα υλικά για τη δημιουργία των έργων τους. Στη διάρκεια της προβολής του βίντεο υπάρχουν ερωτήσεις προβληματισμού που θα βοηθήσουν τους μαθητές να γνωρίσουν καλύτερα την trash art και τους δημιουργούς τους. Οι μαθητές μέσω του διαλόγου  συμμετέχουν στη συζήτηση εκφράζοντας τις ιδέες τους και τις απόψεις τους.

Η δεύτερη φάση της διδασκαλίας ολοκληρώνεται με μια συνθετική ομαδική εργασία που καλούνται οι μαθητές να εκτελέσουν κατά τον χωρισμό τους σε ομάδες. Μετατροπή απορριμμάτων σε αντικείμενα τέχνης. Κατά το στάδιο αυτό οι μαθητές μυούνται στον μαγικό κόσμο της μετατροπής θεωρητικά άχρηστων αντικειμένων σε τέχνη και γίνονται μικροί καλλιτέχνες ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσεται η φαντασία τους και η δημιουργικότητά τους

Η Τρίτη φάση περιλαμβάνει τη δημιουργία παραμυθιού με την εφαρμογή της Creator book. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες. Στη συνέχεια καταγράφω το παραμύθι της κάθε ομάδας και στο τέλος η κάθε ομάδα το παρουσιάζει στις άλλες ομάδες. 

Η Τέταρτη φάση της διδασκαλίας αφορά κάποια παιχνίδια που έχουν γίνει με τις εφαρμογές που υπάρχουν στην πλατφόρμα της e-me content και αφορούν την ανακύκλωση.