Τα θαύματα της φύσης-Ζωντανοί οργανισμοί

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Θα πρέπει να χωριστείτε σε πέντε ομάδες, όπου κάθε ομάδα θα προσεγγίσει το ερώτημα που θα της ανατεθεί ,θα αναζητήσει πληροφορίες, θα αναλύσει το σχετικό υλικό, θα παράγει έργο το οποίο θα το παρουσιάσει στις υπόλοιπες ομάδες.

 

Για το σκοπό αυτό:

Α ΟΜΑΔΑ

 Θα διερευνήσει:                                                  

 

Επεξεργαστείτε το διαδικτυακό υλικό  που θα σας βοηθήσει στην κατανόηση των ερωτημάτων καθώς και στην αναζήτηση εικόνων σχετικές με το θέμα. Τις εικόνες  θα πρέπει να τις εκτυπώσετε και να τις ταξινομήσετε  σε δυο ομάδες, των έμβιων(ζώα-φυτά) και  των άβιων(φυσικά-τεχνητά) όντων δημιουργώντας ένα κολάζ. Το έργο σας θα το παρουσιάσετε και στις υπόλοιπες ομάδες. Θα πρέπει να είστε έτοιμοι να λύσετε τις απορίες αν υπάρξουν των μελών των ομάδων.

Β ΟΜΑΔΑ

Επεξεργαστείτε το διαδικτυακό υλικό  που θα σας βοηθήσει στην κατανόηση του θέματος και στην υλοποίηση της εργασίας που σας ανατέθηκε.

Εξερευνήσετε, καταγράψετε και φωτογραφίσετε  τα έμβια (ζώα-φυτά) και άβια (φυσικά-τεχνητά) όντα που κατοικούν και υπάρχουν στη αυλή του σχολείου με τα εξής κριτήρια: τροφή, κίνηση, ανάπτυξη, αναπαραγωγή, αντίδραση στα ερεθίσματα.

 

Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως μεγεθυντικό φακό και μικροσκόπιο καθώς και φωτογραφική μηχανή για να κάνετε λήψεις των ευρημάτων σας. Θα δημιουργήσετε ένα ψηφιακό άλμπουμ δίνοντας ένα τίτλο π.χ <<Οι θαυμαστοί φίλοι της σχολικής μας αυλής>> όπου θα το αναρτήσετε στην ιστοσελίδα του νηπιαγωγείου και θα το παρουσιάσετε και στις υπόλοιπες ομάδες. Στο τέλος ζητείστε από τις άλλες ομάδες να  αξιολογήσουν την εργασία σας.

Γ ΟΜΑΔΑ

Επεξεργαστείτε το διαδικτυακό υλικό  που θα σας βοηθήσει στην κατανόηση του θέματος και στην υλοποίηση της εργασίας που σας ανατέθηκε.

 

Ζωγραφίστε  τα στάδια ανάπτυξης μιας πεταλούδας. Σκεφτείτε και οργανώστε την δραματοποίηση του παραμυθιού και παρουσιάστε το στις υπόλοιπες ομάδες. Αναθέστε στις υπόλοιπες ομάδες να επιλέξουν ένα κατοικίδιο ζώο και να περιγράψουν τα στάδια ανάπτυξης του. Θα πρέπει να είστε έτοιμοι να λύσετε τις τυχόν απορίες τους.

Δ ΟΜΑΔΑ

Επεξεργαστείτε το διαδικτυακό υλικό  που θα σας βοηθήσει στην κατανόηση του θέματος και στην υλοποίηση της εργασίας που σας ανατέθηκε.

Δημιουργήστε μια αφίσα. Ζωγραφίστε τις ανθρώπινες συμπεριφορές που καταστρέφουν τα έμβια και τα άβια όντα που κατοικούν στο πλανήτη Γη. Τι μήνυμα θα θέλατε να γράψετε στην αφίσα σας; Παρουσιάστε την στις υπόλοιπες ομάδες.

Περιγράψτε τα συναισθήματα σας, και ζητήστε από τα μέλη των  ομάδων να σας πουν και τα δικά τους συναισθήματα βλέποντας την αφίσα σας.

Ε ΟΜΑΔΑ

Επεξεργαστείτε το διαδικτυακό υλικό  που θα σας βοηθήσει στην κατανόηση του θέματος και στην υλοποίηση της εργασίας που σας ανατέθηκε.

Γίνεται οι ίδιοι ήρωες μιας μικρής ιστορίας που θα σκεφτείτε,  και θα μας  προτείνεται  τρόπους που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη και στην απόκτηση θετικών στάσεων απέναντι σε όλους τους οργανισμούς. Αφηγηθείτε την μικρή σας ιστορία στις υπόλοιπες ομάδες και θέστε τους τον προβληματισμό ‘’Τι πρέπει να προσέχω κατά το παιχνίδι μου στην αυλή του σχολείου;’’02 / 2:34