Διαδικασία
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Οι μαθητές θα χωριστούν σε 3 ομάδες των 4 ατόμων. Όλες οι ομάδες θα συζητήσουν ολόκληρη της θεματική της εργασίας δηλαδή τις θετικές και αρνητικές επιδράσεις της ψηφιακής τεχνολογίας και την πιθανότητα δημιουργικής εκμετάλλευσής της για το μέλλον της ανθρωπότητας.
Ο χωρισμός θα γίνει αλφαβητικά.
Οι μαθητές που συμμετέχουν στην 1η ομάδα θα αναλάβουν να παρουσιάσουν τα 3 θετικά παράδείγματά τους μαζί με ένα κείμενο έως 300 λέξεις και 3 φωτογραφίες που ανέσυραν από τις πηγές με την δημιουργία και παρουσίαση στην τάξη ενός pp. Οι μαθητές τις 2ης ομάδας αντίστοιχα τα 3 παραδείγματα αρνητικών επιδράσεων, ομοίως και οι μαθητές της 3 ομάδας προτάσεις και δημιουργικούς στοχασμούς τόσο από τις πηγές όσο και απο τη συζήτηση μεταξύ των με παράθεση ομοίως 3 φωτογραφιών και ένα κείμενο 300 λέξεων περίπου σχετικά με το πως μπορεί η ανθρωπότητα να εκμεταλλευτεί δημιουργικά τη ψηφιακή τεχνολογία.
Η συνεργασία θα ξεκινήσει στο παρόν μάθημα και θα διαρκέσει 10 λεπτά, στο επόμενο μάθημα θα υπάρξει η δυνατότητα συνεργασίας των ομάδων 15 λεπτά ομοίως για κεφαλαιοποίηση των αναζητηθέντων γνώσεων και συζήτηση ενώ στο τρίτο μάθημα κάθε ομάδα θα έχει στην διάθεση της 8 λεπτά να παρουσιάσει το pp και 7-8 λεπτά ακολούθως της κάθε παρουσιάσης θα υπάρξει συζήτηση στη τάξη.