Συμπέρασμα
Μέσα από αυτή την δραστηριότητα θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η έννοια του ψηφιακού πολίτη και η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και η επιδράσεις της, δεν μπορούν να προσεγγιστεί απολύτα ως μάυρο ή άσπρο. Είναι ενας τομέας που θα απασχολήσει την ανθρώποτητα για τα επόμενα χρόνια και γι αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικός ο ρόλος κατανόησης της έννοιας τόσο γιατί αφορά άμεσα σε μια εξελισσόμενη πραγματικότητα (χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας από τον πολίτη) όσο και γιατί ο ενεργός πολίτης ως μονάδα μεταφοράς αξιών και παραγωγής ιδεών αλλά και πράξεων είναι η ελπίδα της ανθρωπότητας, συνεπώς η επίδραση του μαθήματος στους εφήβους διαμορφώνει σε ένα μεγάλο βαθμό τον ελπιδοφόρο δημιουργό του μέλλοντος.
Άλλωστε δεν θα πρέπει να ξεχνάμε οτι "η ψηφιοποίηση δεν θα αλλάξει μόνο τι κάνουμε αλλά επίσης και το ποιοι είμαστε" (Klaus Schwab)