Το υλικό μέρος του υπολογιστή

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Παρακάτω περιγράφεται η διαδικασία που θα ακολουθήσει η κάθε ομάδα μαθητών για να επιτύχει το στόχο της.

1η ομάδα

Χρησιμοποιώντας το υλικό που σας δίνεται θα γνωρίσετε το εσωτερικό της κεντρικής μονάδας του υπολογιστή.

  Υλικό:

  1. Διαδραστικό βιβλίο, ενότητα κεντρική μονάδα (Μαθησιακό αντικείμενο eme content)
  2. Το εσωτερικό του υπολογιστή (Μαθησιακό αντικείμενο eme content)

Εργασία:

Αφού μελετήσετε το παραπάνω υλικό, ελέγξτε τις γνώσεις σας κάνοντας τα Quizzes του μαθησιακού αντικειμένου «Το εσωτερικό του υπολογιστή».

Κάθε ομάδα πρέπει να πραγματοποιήσει έρευνα σχετικά με το αντικείμενό της, να αναζητήσει πληροφορίες, να αναλύσει το σχετικό υλικό και να παρουσιάσει το πεδίο δράσης της στις υπόλοιπες με τη βοήθεια λογισμικού παρουσιάσεων. Στη δημιουργία της παρουσίασης, θα συμβάλλει κάθε μέλος της ομάδας.

 2η ομάδα

Χρησιμοποιώντας το υλικό που σας δίνεται θα γνωρίσετε τις πιο σημαντικές συσκευές του υπολογιστή και τη χρήση της κάθε μιας από αυτές. Θα μάθετε ποιές χρησιμοποιούνται για είσοδο δεδομένων και ποιές για έξοδο.

Υλικό:

  1. Διαδραστικό βιβλίο, ενότητες υπολογιστικό σύστημα και περιφερειακές συσκευές (Μαθησιακό αντικείμενο eme content)
  2. Το υλικό μέρος ενός υπολογιστικού συστήματος (Φωτόδεντρο)
  3. Οι περιφερειακές συσκευές εισόδου – εξόδου (Φωτόδεντρο)
  4. Συσκευές εισόδου (Φωτόδεντρο)
  5. Σύνδεση περιφερειακών συσκευών (Φωτόδεντρο)

Εργασία:

Αφού μελετήσετε το παραπάνω υλικό, προσπαθήστε να κάνετε τις δραστηριότητες που περιλαμβάνονται στις υπό μελέτη ενότητες του διαδραστικού βιβλίου.

Κάθε ομάδα πρέπει να πραγματοποιήσει έρευνα σχετικά με το αντικείμενό της, να αναζητήσει πληροφορίες, να αναλύσει το σχετικό υλικό και να παρουσιάσει το πεδίο δράσης της στις υπόλοιπες με τη βοήθεια λογισμικού παρουσιάσεων. Στη δημιουργία της παρουσίασης, θα συμβάλλει κάθε μέλος της ομάδας.

3η ομάδα

Χρησιμοποιώντας το υλικό που σας δίνεται θα μάθετε ποιές είναι οι συσκευές που χρησιμοποιεί ο υπολογιστής για να αποθηκεύει δεδομένα όπως εικόνες, κείμενα, τραγούδια, βίντεο κ.α. Θα συγκρίνετε τις χωρητικότητες των αποθηκευτικών μέσων, αλλά και άλλα χαρακτηριστικά τους, όπως η αξιοπιστία και το κόστος τους, ώστε όταν χρειαστεί να μπορείτε να αποφασίσετε ποιό από αυτά είναι το πιο κατάλληλο για την εργασία σας.

  Υλικό:

  1. Διαδραστικό βιβλίο, ενότητα αποθηκευτικά μέσα (Μαθησιακό αντικείμενο eme content)
  2. Αποθηκευτικά μέσα ψηφιακών δεδομένων (Φωτόδεντρο)
  3. Εννοιολογικός χάρτης – Μονάδες αποθήκευσης (Φωτόδεντρο)

Εργασία:

Αφού μελετήσετε το παραπάνω υλικό, προσπαθήστε να κάνετε τις δραστηριότητες της ενότητας αποθηκευτικά μέσα του διαδραστικού βιβλίου.

Κάθε ομάδα πρέπει να πραγματοποιήσει έρευνα σχετικά με το αντικείμενό της, να αναζητήσει πληροφορίες, να αναλύσει το σχετικό υλικό και να παρουσιάσει το πεδίο δράσης της στις υπόλοιπες με τη βοήθεια λογισμικού παρουσιάσεων. Στη δημιουργία της παρουσίασης, θα συμβάλλει κάθε μέλος της ομάδας.

4η ομάδα

Χρησιμοποιώντας το υλικό που σας δίνεται θα έχετε την ευκαιρία να διαπιστώσετε ότι εκτός από τους υπολογιστές που γνωρίζετε υπάρχουν και άλλοι που δεν είναι και τόσο εύκολο να τους συναντήσουμε στις καθημερινές μας δραστηριότητες. Υπολογιστές που χρησιμοποιούνται από μεγάλα ερευνητικά κέντρα, από τις τράπεζες αλλά και από κάποιους που είναι αναγκαίο να έχουν έναν υπολογιστή στην τσέπη τους!

Υλικό:

  1. Διαδραστικό βιβλίο (Φωτόδεντρο )
  2. Τύποι υπολογιστών (Φωτόδεντρο)

Εργασία:

Αφού μελετήσετε το παραπάνω υλικό, προσπαθήστε να κάνετε τις δραστηριότητες που περιλαμβανονται στο διαδραστικό βιβλίο.

Κάθε ομάδα πρέπει να πραγματοποιήσει έρευνα σχετικά με το αντικείμενό της, να αναζητήσει πληροφορίες, να αναλύσει το σχετικό υλικό και να παρουσιάσει το πεδίο δράσης της στις υπόλοιπες με τη βοήθεια λογισμικού παρουσιάσεων. Στη δημιουργία της παρουσίασης, θα συμβάλλει κάθε μέλος της ομάδας.