Διαδικασία
Σύντομη περιγραφή
Η συγκεκριμένη διδακτική ενότητα έχει προγραμματιστεί να υλοποιηθεί σε δυο διδακτικές ώρες.
Στην 1η διδακτική ώρα θα εφαρμοστεί το μεικτό μοντέλο διδασκαλίας παραδοσιακή - δασκαλοκεντρική (με παρουσίαση powerpoint ) & με την συμμετοχή των μαθητών .
Στην 2η διδακτική ώρα θα εφαρμοστεί και πάλι το μεικτό μοντέλο διδασκαλίας , με παρουσίαση powerpoint & με την συμμετοχή των μαθητών .
Στο τέλος της 2ης διδακτικής ώρας ίθα υλοποιηθεί η εργασία αξιολόγησης στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου καθώς κ μια εργασία εφαρμογής όπου οι μαθητές ενθαρρύνονται να συνεργαστούν , με σκοπό να οδηγηθούν και να εμπεδώσουν την γνώση της συγκεκριμένης ενότητας μέσω της κατασκευής & παρουσίασης ενός εννοιολογικού χάρτη .
Αναλυτικά :
- 1 διδακτική ώρα
* χρήση power point - Οικονομικά αγαθά & παρουσίαση του συγκεκριμένου γνωστικού αντικειμένου (20 min)
* ανάπτυξη απόψεων , συζήτηση , τίθενται προβληματισμοί από μέρους των μαθητών & ο εκπαιδευτικός λύνει τις απορίες τους (15 min)
*ο εκπαιδευτικός θέτει στοχευόμενες ερωτήσεις επί του θέματος , για την αξιολόγηση του μαθήματος (10 min)
- 2 διδακτική ώρα
* επανάληψη , περιληπτικά της παρουσίαση της διδακτικής ενότητας Οικονομικά Αγαθά με τη χρήση power point (05 min)
* δίδεται φύλλο αξιολόγησης στους μαθητές (10 min)
* Η ομάδα Α θα κατασκευάσει στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου έναν ημιδιμημένο εννοιολογικό χάρτη :" Τα οικονομικά αγαθά κ οι κατηγορίες τους." με τη χρήση του λογισμικού cmap .( 18 min)
* Η ομάδα Β θα συμπληρώσει τον ημιδομημένο εννοιολογικό χάρτη που κατασκεύασε η Α ομάδα κ θα τον παρουσιάσει.( 12 min)