Συμπέρασμα
Το σενάριο υλοποιήθηκε σύμφωνα με τους στόχους: Γνωστικών: Οι μαθητές καθίστανται ικανοί να προσδιορίζουν τις έννοιες των αγαθών, να διακρίνουν τα οικονομικά αγαθά ανάλογα με τα κριτήρια κατάταξης τους και να κατηγοριοποιούν τα οικονομικά αγαθά στις αντίστοιχες κατηγορίες τους. |
Κοινωνικών/Επικοινωνιακών: Μέσα από την κινητοποίηση των μαθητών καθώς επίσης κ από την ενεργό συμμετοχή τους στο μάθημα , οι μαθητές αποκτούν δεξιότητες συνεργασίας κ υγιούς επικοινωνίας. |
Μεταγνωστικών: Μέσα από δραστηριότητες που αναπτύσσουν την κριτική σκέψη , οι μαθητές αναστοχάζονται πάνω στο γνωστικό αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται , διαχειρίζονται ορθά τη νέα γνώση κ είναι σε θέση να αιτιολογούν την κατάταξη του κάθε αγαθού .
|