Διαδικασία
Βήμα 1ο (Προετοιμασία διδακτικού πλαισίου - προβληματοποίηση)
Αρχικά θα διεξαχθεί μίας μικρής έκτασης ελεγχόμενη συζήτηση που θα θέλει να μας προβληματίσει για το σχεδιασμό ενός αντικειμένου. Οι απαντήσεις θα δίνονται δια βοής αν είναι δια ζώσης το μάθημα, ειδάλλως θα χρησιμοποιήσουμε τον ιστότοπο
https://padlet.com.
(χρονική διάρκεια 2')
Βήμα 2ο (Επαφή εκπαιδευόμενου με δεδομένα και επεξεργασία)
Στη συνέχεια με τη βοήθεια προβολικού μηχανήματος, μίας ηλεκτρονικής παρουσίασης και ενός video, δίνουμε τις νέες γνώσεις. Παρακάτω παρατίθεντε η ηλεκτρονική διεύθυνση, της ηλεκτρονικής παρουσίασης του μαθήματος.
https://drive.google.com/file/d/1C9SeAMiLKsZViqpMFGhj_Nlk2FIL1Vqk/view?usp=sharing
(χρονική διάρκεια 14')
Βήμα 3ο (Ανατροφοδότηση, συμπέρασμα και εφαρμογή / εξάσκηση)
Αφού χωριστούμε σε ομάδες μοιράζουμε το φύλλο εργασία όπως έχουμε παραθέσει στη καρτέλα «Δραστηριότητα» του παρόντος ιστότοπου και διεξάγουμε την εργασία όπως αναλύουμε στην καρτέλα.
(χρονική διάρκεια 21')
Βήμα 4ο (Αξιολόγηση)
Αφού διαμοιραστεί το έντυπο αξιολόγησης (είτε έντυπα, αν είναι δια ζώσης, είτε ηλεκτρονικά αν είναι εξ αποστάσεως), αφήνουμε τους μαθητές να το επιλύσουν. Το έντυπο αξιολόγησης αναλύεται στη καρτέλα «Αξιολόγηση» του παρόντος ιστότοπου. Οι απαντήσεις θα δοθούν στο επόμενο μάθημα μαζί μα την ανακεφαλαίωση.
(χρονική διάρκεια 5')
Βήμα 5ο (Ανακεφαλαίωση)
Γίνεται μία σύντομη ανακεφαλαίωση με τη βοήθεια ενός video. Η ηλεκτρονική διεύθυνση παρατίθεται παρακάτω:
https://www.youtube.com/watch?v=N_UWEW6FsH8
Παράλληλα δίδεται έντυπο σύντομης ανακεφαλαίωση όπως παρουσιάζεται αναλυτικά στη καρτέλα «Συμπέρασμα» του παρόντος ιστότοπου.
(χρονική διάρκεια 3')