Αξιολόγηση
Αξιολόγηση των μαθητών διεξάγεται καθ' όλη τη διαδικασία του μαθήματος σε τρεις φάσεις.
α) Αρχική ή Διαγνωστική: Προβληματοποίηση μέσω της συζήτηση των πρώτων λεπτών τις διδασκαλίας.
β) Διαμορφωτική ή Σταδιακή: Προβληματοποίηση μέσω της συζήτησης κατά τη παράδοση. Επίσης με τη βοήθεια των ομάδων εργασίας και τα μέσα που διατίθενται στους μαθητές αξιολογούμε τις γνώσεις και τις κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
γ) Τελική ή συνολική: Πρόκειται για ανακεφαλαιωτική αλλά και ανατροφοδοτική διαδικασία, η οποία επιτυγχάνεται μέσω της επίλυσης των διαφορετικού τύπου ασκήσεων στο φύλλο αξιολόγησης. Στη συνέχεια παρατίθεται ο έντυπο αξιολόγησης.
Ερώτηση 1η
Σημειώστε κάτω από τα γράμματα Α,Β και Γ ποια όψη αποτυπώνουμε κάθε φορά.
(Συνολική βαθμομολία ερώτησης 30%, κατανέμεται ισόποσα)
Ερώτηση 2η
Δημιουργήστε σε ένα λευκό χαρτί (ή «Ζωγραφικής» των windows, σε περίπτωση εξ αποστάσεως διδασκαλίας) το σκαρίφημα της πρόοψης του εικονιζόμενου αντικειμένου που ακολουθεί, με το σημείο αναφοράς που επιδεικνύετε.
(Συνολική βαθμολογία 70%)
*Η αξιολόγιση θα γίνει από το κάθε μαθητή, για το δικό του έντυπο αξιολόγηση που είχε συμπληρώσει, αφού θα υποθούν οι απαντήσεις στο επόμενο μάθημα.
Τέλος θα σας παρακαλούσα να γράψετε στην ηλεκτρονική μας αλληλογραφία την αξιολόγησή σας για τη διδασκαλία της θεματικής ενότητας που αναλύσαμε, καθώς και τυχών απορίες σας, με σκοπό την άμεση ανατροφοδότηση όλων μας.