Διαδικασία
Ενέργειες εκπαιδευτικού: Η εκπαιδευτικός ενημερώνει τους μαθητές ότι θα πρέπει να εργαστούν σε ομάδες για να ανακαλύψουν τα μυστικά της θάλασσας καθώς είναι μέλη της ομάδας του θρυλικού ωκεανογράφου Ζακ Υβ Κουστώ, ο οποίος τους έχει ζητήσει να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό mini-book, το οποίο θα προσφέρει σε μικρούς του φίλους διαδικτυακά . Χωρίζει τους μαθητές σε 6 ομάδες με το εργαλείο Instant classroom και δίνει σε κάθε ομάδα ένα όνομα, ενδεικτικό του με τι θα ασχοληθεί. Έτσι δημιουργούνται οι ομάδες των Journalists, Artists, Musicians, Writers, Environmentalists, Linguists. Η κάθε ομάδα θα πρέπει να ψάξει να βρει το μυστικό που κρύβει η θάλασσα στον τομέα που ανέλαβε. Ζητά από τους μαθητές να επισκεφθούν το padlet της και να αναζητήσουν τα στοιχεία που υπάρχουν για κάθε τομέα στην διαδραστική αφίσα Thinklink που βρίσκεται εκεί. Να κρατήσουν μόνο όσα τους αφορούν ως ομάδα. Στη συνέχεια τους προτρέπει να ξεκινήσουν την ιστοαναζήτηση χρησιμοποιώντας την μηχανή αναζήτησης Kiddle για να βρουν τις κατάλληλες πηγές ,ώστε να προσθέσουν υλικό για το έργο τους. Στο επόμενο μάθημα να έχουν δημιουργήσει την δική τους ιστορία με τα μυστικά της θάλασσας για κάθε θεματική. Η κάθε ομάδα θα γράψει το δικό της κομμάτι στο εργαλείο αφήγησης storyjumper κι όλα τα κομμάτια μαζί θα αποτελέσουν το mini-book που θα προσφερθεί στους μικρούς αναγνώστες. Η εξερεύνηση θα ξεκινήσει στο σχολείο και θα συνεχιστεί κι εκτός αυτού.