Συμπέρασμα
Το σενάριο αξιολογείται θετικά ως προς τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του με μαθητές αυτής της ηλικιακής ομάδας και αυτού του επιπέδου γλωσσομάθειας. Πιο αναλυτικά: • Η προσέγγιση σε επίπεδο στόχων και όχι ύλης και η απόδειξη ότι το βιβλίο δεν είναι ο μόνος μαθησιακός πόρος • Η έμφαση στην πρωτοβουλία και την αυτενέργεια των μαθητών • Η έμφαση στον διαφορετικό ρόλο των διδασκόντων • Η αξιοποίηση των ΤΠΕ σε πιο καινοτόμες κατευθύνσεις με λειτουργικό και κριτικό τρόπο • Η δημιουργική εμπλοκή των μαθητών στη διερεύνηση της γνώσης καθιστώντας τους δημιουργικά εγγράμματα υποκείμενα • Η σύνδεση της γλώσσας με τη ζωή • Η επικοινωνιακή οπτική • Το ευχάριστο παιδαγωγικό κλίμα • Η λειτουργική κατάκτηση του νέου γραμματισμού • Η διαθεματική προσέγγιση Συμβάλλουν στην αποτίμηση του σεναρίου ως θετικό.