Διαδικασία
Η νηπιαγωγός επιδιώκει να συνταιριάξει τη λογοτεχνία με τα μέσα Τ.Π.Ε. για να κεντρίσει το ενδιαφέρον των παιδιών και να προσεγγίσει διαθεματικά το διδακτικό αντικείμενο. Αφού παρακολουθήσουν τα παιδιά το βίντεο με την αφήγηση της ιστορίας, στη συνέχει ακλούνται ανά ομάδες των 2-3 παιδιών να ασχοληθούν στη γωνιά του Η/Υ με την επεξεργασία της ιστορίας, αριθμός φρούτων που έφαγε η κάμπια ανά ημέρα. Στη συνέχεια, λαμβάνουν πληροφορίες για τον κύκλο ζωής της κάμπιας από το Φωτόδεντρο και τις αποτυπώνουν σε μια κατασκευή τρισδιάστατη. Τέλος, αξιοποιούν ένα διαδικτυακό εργαλείο και φτιάχνουν ένα ψηφιακό παζλ της πρωταγωνίστριας της ιστορίας, της κάμπιας.