Διαδικασία
Τα παιδιά χωρίζονται σε 4 ανομοιογενείς ομάδες και ασχολούνται με τους ακόλουθους άξονες:
- Τι είναι, πώς δημιουργείται ένας σεισμός, ποια τα είδη του;
- Ποιοι μελετούν τους σεισμούς, πώς τους καταγράφουν;
- Ποιες οι επιπτώσεις που έχουν οι σεισμοί στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον;
- Ποιοι οι πιθανοί τρόποι προστασίας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από εναν σεισμό;
Κάθε ομάδα παρουσιάζει στην ολομέλεια ("παρεούλα") τα ευρήματά της.
Καθ'όλη τη διάρκεια της εργασίας των ομάδων, ο/η εκπαιδευτικός ενθαρρύνει, παροτρύνει, υποβοηθά, καθοδηγεί όπου χρειαστεί, επιλύει απορίες και προβληματισμούς των νηπίων