Σεισμός, αλλά όχι πανικός!

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Τα παιδιά χωρίζονται σε 4 ανομοιογενείς ομάδες και ασχολούνται με τους ακόλουθους άξονες

  1. Τι είναι, πώς δημιουργείται ένας σεισμός, ποια τα είδη του;
  2. Ποιοι μελετούν τους σεισμούς, πώς τους καταγράφουν;
  3. Ποιες οι επιπτώσεις που έχουν οι σεισμοί στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον;
  4. Ποιοι οι πιθανοί τρόποι προστασίας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από εναν σεισμό;

Κάθε ομάδα παρουσιάζει στην ολομέλεια ("παρεούλα") τα ευρήματά της.

Καθ'όλη τη διάρκεια της εργασίας των ομάδων, ο/η εκπαιδευτικός ενθαρρύνει, παροτρύνει, υποβοηθά, καθοδηγεί όπου χρειαστεί, επιλύει απορίες και προβληματισμούς των νηπίων