Διαδικασία
1η διδακτική ώρα
Παρουσίαση του προβληματισμού. Υπάρχει ηθική στον αθλητισμό;
Παρουσιάζεται στους μαθητές ένα βίντεο που σχετίζεται με το θέμα.
Το ερώτημα που ακολουθεί είναι πως αυτες οι αξίες υπάχουν στη ζωη τους και να αναρωτηθουν γιατι καποιες εχουν υποχωρήσει. Ποιες αξίες κυριαρχουν και ποσο αντίθετες είναι με τις αξίες του Ολυμπισμου. Ζούμε σε έναν ουτοπικο κόσμο; Συζήτηση
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Δημιουργία αφίσας μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής postermywall (δωρεαν, δεν απαιτείται εγγραφή)
https://www.postermywall.com/index.php/sizes/poster-template
Επιλογή φωτογραφιών απο την πλατφόρμα https://www.pexels.com/search/olympic%20games
2η και 3η Διδακτικές ώρες. Οργάνωση ομάδων ,καθορισμός μελέτης
Οι μαθητές θα χωριστούν σε4 ομάδες με συγκεκριμένο αντικείμενο.Καθορισμός των δραστηριοτήτων που κάθε ομάδα θα πρέπει να διεκπεραιώσει.
Κάθε ομάδα θα χρησιμοποιήσει και θα πλοηγηθεί στις ιστοσελίδες που τους έχουν δοθεί.
Ομάδα 1: Ηθική. Η ομάδα θα αναζητήσει τα αίτια ύπαρξης των περιστατικών που συμβάονουν στον αθλητισμο και πως οι αξίες του Ολυμπισμού μπορουν αν εξαλείψουν τα φαινόμενα αυτά.
Ομάδα 2: Ντοπινγκ στον αθλητισμό. Θα ανιχνεύσει τις συνέπειες του ντόπινγκ στον αθλητισμό και θα απαντησει στο ηθικό δίλλημα που τους δίνεται.
Ομάδα 3: Επιθετικότητα και βία στον αθλητισμό
Ομάδα 4: Εμπορευματοποίηση/διαφήμιση
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
4η Διδακτική ώρα : ΤΕΛΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Αφού οκληρωθούν όλες οι εργασίες οι ομάδες θα παρουσιάσουν τις εργασίες τους και τα τεχνήματα τους.
- Ανέβασμα εργασιών σε μορφή ppt στο padlet που έχει δημιουργηθεί για κάθε ομάδα.
- ΤΕΧΝΗΜΑ: ένα flyer που θα δημιουργηθεί στην πλατφόρμα postermywall και θα αναρτηθει στο padlet της ομάδας.
- Ανταλλαγή απόψεων.