Συμπέρασμα
Γνωρίζουμε ότι το μάθημα της Φ.Α. έχει βιωματικό χαρακτήρα και οι κινητικές δραστηριότητες που προσφέρει μπορεί να είναι και οι μοναδικές μορφές κίνησης για αρκετούς από τους μαθητές. Η πρόταση του προτζεκτ που υλοποιήθηκε μπορεί να εφαρμοστεί στις δράσεις της θεματικής εβδομάδας η σε περιόδους που ο καιρός είναι απαγορευτικός για τη διεξαγωγή του μαθήματος.
Η συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών σε καινοτόμες δράσεις πρέπει να είναι ένα από τα στοιχεία του σχολείου του μέλλοντος, του σχολείου που ονειρεύονται οι σχεδιαστές καινοτόμων και εναλλακτικών μεθόδων μάθησης. Οι εκπαιδευτικοί Φ.Α., καθώς το υπόβαθρο των σπουδών τους διακρίνεται για τη διαθεματικότητα ( ιστορία, λαογραφία, φυσική, μαθηματικά, ανατομία/φυσιολογία, μουσική) πρέπει να συμμετέχουν και να διοργανώνουν δράσεις καινοτόμες και δημιουργικές , πρωτότυπες, που να παρουσιάζουν συνέχεια και να κάνουν τη διδασκαλία τους περισσότερο αποτελεσματική και ουσιαστική για τους μαθητές τους
Καινοτόμες δημιουργικές δράσεις εφαρμόζονται σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα και η χρήση της τεχνολογίας μπορεί να γίνει ένας εξαιρετικός σύμμαχος και για τη Φ.Α καθώς απευθυνόμαστε σε «ψηφιακά ιθαγενείς» μαθητές. Στην παρέμβαση χρησιμοποιήθηκαν διαδικτυακά εργαλεία ( answergarden, padlet, wordart,myposterwall, polleverywhere).
Παρατηρήθηκε πως οι μαθητές ανάπτυξαν μια θετικότερη στάση με το τέλος του προτζκτ ως προς τα αντικείμενα που μελέτησαν. Οφείλεται και στις γνώσεις που απέκτησαν μέσω τις ιστοεξερεύνησης.
Οι έφηβοι πρέπει να είναι ικανοί να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που υπάρχουν στα περιβάλλοντα που ζούν. Μέσω των δραστηριοτήτων που συμμετέιχαν είχαν την ευκαρία να επεξεργαστούν πολλές πληροφορίες, να συνεργαστούν με τα μέλη της ομάδας τους, να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στις Νέες τεχνολογίες αλλά κυρίως να αντιμετωπίσουν,να μελετήσουν θέματα που σχετίζονται με τον αθλητισμό και να μάθουν έννοιες όπως η τιμιότητα, η αθλτική ηθική συμπεριφορά και να δώσουν μικρότερη έμφαση στη νίκη.
Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα αποτελούν τον «οδηγό» για τη δημιουργία δραστηριοτήτων που στοχεύουν στην ανάπτυξη τους. Τα 4c’s (creativity, collaboration, critical thinking, communication),οι τέσσερεις δεξιότητες δημιουργικότητα, συνεργασία, κριτική σκέψη και επικοινωνία λειτούργησαν σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό