ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΤΟ....ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

ΣΤΑΔΙΟ Ι
 
ΟΜΑΔΑ Α :    ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ      
 
 
 
Στόχοι μας είναι:
Να περιηγηθούμε στα μουσεία φυσικής ιστορίας στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.
Να περιγράψουμε ο ένας στο άλλον και να συζητήσουμε για μερικά εκθέματα.
Να συλλογιστούμε ποια από τα ζώα που παρατηρούμε υπάρχουν ακόμα και σήμερα και ποια έχουν εξαφανιστεί (και να τα ονομάσουμε)
Να δημιουργήσουμε μια κατασκευή με τα ζώα που έχουν εξαφανιστεί

 

ΟΜΑΔΑ Β:  ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Στόχοι μας είναι:

Να περιηγηθούμε εικονικά στο μουσείο της Ακρόπολης
Να περιγράψουμε μερικά από τα εκθέματα που περιέχει
Να γνωρίσουμε τις έννοιες άγαλμα, αμφορέας,αγγείο
Να γνωρίσουμε εικονικά την αρχαία Αθήνα και την Ακρόπολη και να συγκρίνουμε με τη σημερινή πόλη
Να κατασκευάσουν ομαδικά ή ατομικά την Ακρόπολη
 
 
 
ΟΜΑΔΑ Γ:  ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
 
Στόχοι μας είναι:
Να αλληλεπιδράσουμε με τα αρχαία παιχνίδια 
Να περιγράψουμε την μορφή αυτών των παιχνιδιών.
Να συγκρίνουμε με τα σύγχρονα παιχνίδια.
Να δημιουργήσουμε τα δικά μας "αρχαία" παιχνίδια.
 
 
ΟΜΑΔΑ Δ:  ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ-ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
 
 
 
 
Στόχοι μας είναι
Να έρθουμε σε επαφή με σύγχρονα έργα τέχνης γνωστών ζωγράφων
Να παρατηρήσουμε τη σύνθεση και τα χρώματα των έργων τέχνης
Να δημιουργήσουμε και εμείς μια σύνθεση στο πρόγραμμα ζωγραφικής
 
 
ΣΤΑΔΙΟ ΙΙ
Η κάθε ομάδα παρουσιάζει στις υπόλοιπες το υλικό που συγκέντρωσε, μαζί με τις κατασκευές της. Με αυτό τον τρόπο η κάθε ομάδα γνωρίζοντας τα θέματα των υπολοίπων, θα συγκρίνουν,θα αλληλεπιδράσουν, θα συνεργαστούν.
 
ΣΤΑΔΙΟ ΙΙΙ
 
Ήρθε η ώρα για παιχνίδι! Όλοι μαζί…..
Θα παίξουμε τα μουσικά αγάλματα
Θα παίξουμε με τα «αρχαία» παιχνίδια που κατασκεύασε η ομάδα Γ
 
ΣΤΑΔΙΟ IV
Στο Google maps θα αναζητήσουμε και θα εντοπίσουμε το κοντινότερο της περιοχής μας μουσείο και θα αναφέρουμε σε ποια κατηγορία μουσείου ανήκει από εκείνες που μελετήσαμε.
 
ΣΤΑΔΙΟ V
Αναζητούμε στο διαδίκτυο μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google, τους κανόνες που πρέπει να σεβόμαστε στα μουσεία. Μπορούμε να ζητήσουμε αν είναι εφικτή και η βοήθεια των μεγαλύτερων παιδιών του δημοτικού, τα οποία μπορούν να μας στείλουν μέσω e-mail.Φτιάχνουμε όλοι μαζί την αφίσα με τους κανόνες.
 
ΣΤΑΔΙΟ VI
Φτάνουμε προς το τέλος....Με τη βοήθεια της νηπιαγωγού συνθέτουμε τα ευρήματά μας, φωτογραφίζουμε τις κατασκευές μας και όλα μαζί τα ενσωματώνουμε σε μία παρουσίαση Power Point την οποία μπορούμε να παρουσιάσουμε ή/και να αναρτήσουμε στο  blog του σχολείου μας.