Γενίκευση Πυθαγορείου θεωρήματος

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Καινοτομία: Με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας  του τριγώνου οι μαθητές είναι παθητικοί δέκτες της γνώσης και συνήθως παρατηρητές των σχημάτων που κάνει ο εκπαιδευτικός στον πίνακα.Ακόμα και στην περίπτωση που δουλεύουν με φύλλο εργασίας είναι δύσκολο και χρονοβόρο να δημιουργήσουν διάφορα τρίγωνα με διαφορετικά μήκη πλευρών και να κάνουν μετρήσεις.

Με την αξιοποίηση ενός λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας:

Φτιάχνουμε εύκολα σχήματα με ακρίβεια και έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε ακριβείς μετρήσεις τις οποίες μπορούμε να ποινακοποιήσουμε .

Βασική αξία  του λογισμικού είναι η δυνατότητα που έχουν οι μαθητές ενεργητικά  να μεταβάλουν τα σχήματα με αξιοποίηση του drag mode χωρίς να μεταβάλλονται οι ιδιότητές τους αναδεικνύοντας το δυναμικό χαρακτήρα  του λογισμικού. Εκμεταλλευόμενοι τις πολλαπλές διασυνδεδεμένες αναπαραστάσεις του λογισμικού, οι μαθητές θα συνδυάσουν αριθμητικές τιμές με τη μεταβολή και το είδος της γωνίας

Γνωστικά –διδακτικά προβλήματα: Τα παιδιά δεν είναι εύκολο να αντιληφθούν το είδος του τριγώνου ως προς τις γωνίες του αν είναι γνωστές οι πλευρές του και αντίστροφα.

Ο εκπαιδευτικός στον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας δεν έχει τη δυνατότητα μετρήσεων και δυνατότητα πολλαπλών αναπαραστάσεων της ίδιας έννοιας.Ενώ με τη βοήθεια του λογισμικού (Cabri Geometry plus II) θα έχει τη δυνατότητα να μετασχηματίζει τα γεωμετρικά αντικείμενα σε πραγματικό χρόνο.