Διαδικασία
ΣΤΑΔΙΟ I
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της τάξης σε ολομέλεια με τη βοήθεια του/της εκπαιδευτικού συζητούν και συναποφασίζουν τον τρόπο που θα παρουσιάσουν τον τόπο τους και το σχολείο τους στους μαθητές και τις μαθήτριες της απομακρυσμένης τάξης.
- Ερευνούν στις προτεινόμενες αξιόπιστες ιστοσελίδες (π.χ. Βικιπαίδεια, Δήμος, Περιφέρεια, ιστολόγιο σχολείου κ.α.)
- Οργανώνουν το υλικό τους σε κοινόχρηστους φακέλους μέσα από την ηλεκτρονική τάξη.
Προσοχή: Στα πνευματικά δικαιώματα των δημιουργών που πρέπει να γίνουν σεβαστά από τους μαθητές και τις μαθήτριες της τάξης.
ΣΤΑΔΙΟ II
Ο κοινόχρηστος φάκελος που έχει δημιουργηθεί στην ηλεκτρονική τάξη περιέχει όλες τις πληροφορίες και το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί στην παρουσίαση και το οποίο έχει συλλεχθεί από όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της τάξης.
Η 1η ομάδα (ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ) χρησιμοποιούν τον κοινόχρηστο φάκελο της ηλεκτρονικής τάξης αξιολογούν, συγκρίνουν και επιλέγουν τις πληροφορίες και το υλικό που θεωρούν κατάλληλο για την παρουσίασή τους. Διαμορφώνουν τα κείμενα που θα συνοδεύσουν τις φωτογραφίες τους και συνεργάζονται με τους Ηχολήπτες για την ηχογράφηση και την επεξεργασία τους
Η 2η ομάδα (ΗΧΟΛΗΠΤΕΣ) οι τεχνικοί του ήχου ηχογραφούν και επεξεργάζονται τα ηχητικά αρχεία με τη βοήθεια του κατάλληλου λογισμικού και τη χρήση των απαραίτητων εργαλείων (υπολογιστής, μικρόφωνο, ηχεία).
Η 3η ομάδα (ΕΙΚΟΝΟΛΗΠΤΕΣ) συνθέτουν το φωτογραφικό και το ηχητικό υλικό που θα τους προμηθεύσουν οι άλλες δύο ομάδες (ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ και ΗΧΟΛΗΠΤΕΣ) με σκοπό να δημιουργήσουν ένα ενιαίο αρχείο κινούμενης εικόνας και ήχου (βίντεο) το οποίο θα είναι και το τελικό προϊόν αυτής της ομαδικής εργασίας των μαθητριών και των μαθητών της τάξης. Προσέχουν να συμπεριλάβουν όλα τα στοιχεία, αποφασίζοντας από κοινού για τη δομή της παρουσίασης.