Διαδικασία
1η διδακτική ώρα
Κάθε ζευγάρι ταιριάζει κάθε κείμενο με μία φωτογραφία καθώς και να το αντιγράφουν δίπλα από την κάθε φωτογραφία.
Τα ζευγάρια λένε τις επιλογές τους καθώς και αν όλοι συμφωνούν με τις επιλογές αυτές.
Στη συνέχεια κάθε ζευγάρι αναφέρει στην ολομέλεια εαν υπάρχει φτώχεια δικαιολογώντας την αποψή τους αναφέροντας σημεία των κειμένων ή των φωτογραφιών που δείχνουν κάτι τέτοιο. Ακολουθεί μια συζήτηση προβληματισμού σχετικά με τη φτώχεια.
2η διδακτική ώρα
Τα ζευγάρια ενοπίζουν στο Google Earth το μέρος που έχουν ληφθεί οι φωτογραφίες (αναφέρεται στο 4ο κείμενο που είναι η Ρουάντα). Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης βρίσκουν σε ποια Ήπειρο βρίσκεται η Ρουάντα, τον πληθυσμό της, τις κλιματολογικές συνθήκες, τις χώρες που συνορεύει και στοιχεία σχετικά με την οικονομική κατάσταση των κατοίκων.
Στο επόμενο στάδιο γράφει μια σύντομη έκθεση 200-300 λέξεων με θέμα "Φαντάζομαι και περιγράφω μια καθημερινή μου μέρα στη Ρουάντα ως μαθητής". Οι μαθητές γράφουν πως θα είναι το σπίτι τους, τι θα τρώνε, τι ρούχα θα φοράνε, πως θα είναι το σχολείο τους κ.α. Οι μαθητές ανεβάζουν την έκθεσή τους στην πλατφόρμα και ακολουθεί συζήτηση.
3η διδακτική ώρα
Τα ζευγάρια των μαθητών βρίσκουν στο διαδίκτυο τους στίχους του τραγουδιού We are the World και τους μεταφράζουν στα ελληνικά. Κάθε ζευγάρι παίζει το ρόλο του στιχουργού ο οποίος συμμετέχει σε εκστρατεία βοήθειας για τους φτωχούς και φτιάχνουν δικά τους στιχάκια σε αφίσα που ανεβάζουν στην πλατφόρμα.