Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚ ΓΕΝΕΤΗΣ ΤΥΦΛΟΥ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Αγαπητοί μαθητές προκειμένου να προχωρήσουμε στην ιστοεξερεύνηση θα ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1ο:  Χωρίζεστε σε δύο ομάδες. Ομάδα Α΄ Φωτόδενδρο, Ομάδα Β΄ Διαδραστικό Βιβλίο.

Βήμα 2ο: Η Ομάδα Α΄, αποτελούμενη από τα αλφαβητικά πρώτα 13 παιδιά της τάξης (1 -13), αναλαμβάνει να εξετάσει το ψηφιακό υλικό που εμπεριέχεται στο εθνικό αποθετήριο μαθησιακών αντικειμένων Φωτόδενδρο, σχετικά με τη διδακτική ενότητα των Θρησκευτικών Β΄Γυμνασίου: 22. Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού: Ο Ιησούς διώχνει το σκοτάδι και χαρίζει το αληθινό φως της ζωής  .

Βήμα 3ο:  Η Ομάδα Β', αποτελούμενη από τα αλφαβητικά επόμενα 13 παιδιά της τάξης (14 -26), αναλαμβάνει να εξετάσει το ψηφιακό υλικό που εμπεριέχεται στη διδακτκή ενότητα : 22. Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού: Ο Ιησούς διώχνει το σκοτάδι και χαρίζει το αληθινό φως της ζωής , στο εμπλουτισμένο διαδραστικό βιβλίο για το μαθητή, των θρησκευτικών της Β΄Γυμνασίου.

Βήμα 4ο: Κάθε ομάδα θα συνθέσει ένα κείμενο στο λογισμικό word, όπου θα καταγράφεται: 

α. Ποιο ψηφιακό υλικό παρέχεται για τη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα στο Φωτόδενδρο (ομάδα Α΄) και ποιο στο Διαδραστικό Βιβλίο (ομάδα Β΄): π.χ. παρέχεται μια διαδραστική εικόνα, μια παρουσίαση... κλπ

β. Ποιες συγκεκριμένες πληροφορίες παρέχει κάθε ένα από τα ψηφιακά αντικείμενα (π.χ. το κόμικ, το σταυρόλεξο κλπ) για το θέμα της θεραπείας του εκ γενετής τυφλού.

Βήμα 5ο: Παρατηρήστε τη διαδραστική εικόνα και καταγράψτε τα πρόσωπα που μετέχουν στο σημείο της θεραπείας του τυφλού και στη συνέχεια σκεφτείτε τι θα μπορούσαν να έλεγαν τα πρόσωπα της εικόνας την συγκεκριμένη στιγμή.

Βήμα 6ο: Ανοίξτε το κόμικ και με τη βοήθεια του Ευαγγελίου σας προσπαθήστε να μεταγράψτε τους διαλόγους χρησιμοποιώντας τους ακριβείς στίχους από το πρωτότυπο.(Ιω.9,1-38).

Βήμα 7ο: Ανοίξτε τις συλλογές εικόνων: "Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού"  και "η δεξαμενή Σιλωάμ" και δημιουργήστε στο λογισμικό παρουσιάσεων μια παρουσίαση όπου να παρουσιάζετε όσες από τις εικόνες επιλέξτε, γράφοντας κάποια πληροφορία για κάθε μια από αυτές.

Βήμα 8ο: Ανοίξτε το σταυρόλεξο και το κουίζ και αφού τα συμπληρώστε, καταγράψτε ποιες νέες πληροφορίες, νέες γνώσεις ή ποια γενικότερη ωφέλεια προσλάβατε από τη συμμετοχή σας σε αυτά τα διαδραστικά παιχνίδια:

Βήμα 9ο: Παρουσίαση αποτελεσμάτων στην ολομέλεια. Η μια ομάδα διαβάζει στην άλλη τα πορίσματά της.

Βήμα 10ο: Ανταλλάξτε Ομάδα. Τα παιδιά 14- 26 γίνονται Ομάδα Α΄ για να εξετάσουν το ψηφιακό υλικό στο εθνικό αποθετήριο Φωτόδενδρο  και τα παιδιά 1 - 13 γίνονται ομάδα Β΄για να εξετάσουν το ψηφιακό υλικό στα διαδραστικά βιβλία.

Βήμα 11ο: Επαναλαμβάνεται η διαδικασία του 4ου Βήματος.

Βήμα 12ο: Παρουσίαση αποτελεσμάτων των ομάδων στην ολομέλεια.

Βήμα 13ο: Καταγραφή από τις ομάδες των διαφορών που εντόπισαν: π.χ. Ποια ψηφιακά αντικείμενα υπάρχουν στο διαδραστικό βιβλίο που δεν υπάρχουν στο φωτόδενδρο και αντίστροφα.

Βήμα 14ο: Παρουσίαση στην ολομέλεια.