Εισαγωγή
Ιστοεξερεύνηση στο πλαίσιο Έρευνας Πεδίου
Στo πλαίσιo έρευνας πεδίου έχει συνταχθεί ένα ερωτηματολόγιο το οποίο συνάδει με τους στόχους της εκπαίδευσης, εφόσον αποβλέπει στη διερεύνηση της - όσον αφορά το μάθημα των Θρησκευτικών - αποδοτικότητας, χρηστικότητας και ελκυστικότητας και αξιολόγηση της χρήσης του ψηφιακού υλικού των Θρησκευτικών Γυμνασίου. Το εν λόγω ψηφιακό υλικό εμπεριέχεται στο εθνικό αποθετήριο μαθησιακών αντικειμένων Φωτόδενδρο και στα Διαδραστικά Βιβλία των Θρησκευτικών Γυμνασίου.
Το ερωτηματολόγιο αφορά τη διερεύνηση των απόψεων των μαθητών των τριών τάξεων του 2ου ΠΓΘ σχετικά με την αναζήτηση και επίδραση της χρήσης του ψηφιακού υλικού στη μαθησιακή διαδικασία.
Η αναγκαιότητα του ερωτηματολογίου είναι εμφανής, καθώς τα ερευνητικά πορίσματα εκτιμάται ότι θα εκφράσουν εκτιμήσεις και ανάγκες του βασικού στοιχείου της διδακτικής διαδικασίας που είναι ο μαθητής και η παραχθείσα ανατροφοδότηση -από τους ίδιους τους εφήβους χρήστες- θα συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του προαναφερθέντος ψηφιακού υλικού που υπάρχει στο Φωτόδενδρο και στα Διαδραστικά Βιβλία των Θρησκευτικών και βελτίωση του μαθήματος.
Αγαπητοί μαθητές, καλείστε να υλοποιήσετε την ιστοεξερεύνηση αυτή, ώστε στη συνέχεια να απαντήστε στο ερωτηματολόγιο που θα σας δοθεί.