Το φαινόμενο του θερμοκηπίου.

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

 

Το φαινόμενο του θερμοκηπίου

 

 Η ιστοεξερεύνηση θα ολοκληρωθεί σε τρία στάδια, ως εξής: 

ΣΤΑΔΙΟ I - ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ:

Πριν ξεκινήσετε  πρέπει να ...ενημερωθείτε! Χρησιμοποιώντας, τις ηλεκτρονικές πηγές του Διαδικτύου που σας προτείνονται, ερευνήστε, συγκρίνετε, αξιολογείστε, συλλέξτε, τα σχετικά με το θέμα σας, στοιχεία και στη συνέχεια καταγράψτε αυτά που θεωρείτε σημαντικά και απαιτούνται για την υλοποίηση της εργασίας που έχετε αναλάβει, έτσι ώστε να δημιουργήσετε ένα συνεργατικό κοινόχρηστο έγγραφο κειμένου (Google Docs), όπου θα συμπεριλάβετε τα εξής:

 ⇔ Πληροφορίες που απαντούν στα ερωτήματα:

 Ερωτήσεις και απαντήσεις που θα χρησιμοποιηθούν στο κουίζ γνώσεων.

  

ΣΤΑΔΙΟ II - ΑΝΑΛΥΣΗ-ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ:

Χωριστήτε σε δύο προγραμματιστικές ομάδες και χρησιμοποιείστε τo κοινόχρηστο έγγραφο με τις πληροφορίες για να δημιουργήσετε συνεργατικά το ηλεκτρονικό παιχνίδι, ως εξής:

    Η 1η ομάδα (Προγραμματιστές Θεωρητικών Γνώσεων) συναποφασίζουν για τη σχεδίαση της εφαρμογής. Επιλέγουν τους ήρωες, το φόντο, τα χρώματα, τους ήχους που θα χρησιμοποιήσουν. Χρησιμοποιούν το αρχείο κειμένου που δημιουργήσαν συνεργατικά με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες της τάξης, έτσι ώστε να συμπεριλάβουν τις κατάλληλες πληροφορίες σχετικά με το φαινόμενο του θερμοκηπίου, τις επιπτώσεις του στον άνθρωπο και το περιβάλλον αλλά και τα μέτρα αντιμετώπισής του.  Προσέχουν να συμπεριλάβουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία, αποφασίζοντας από κοινού για τον τρόπο της σύνταξης και παρουσίασης. Συνεργάζονται και ανταλλάσουν απόψεις, για  τον τρόπο που οι όροι αυτοί θα εξηγηθούν σε απλά ελληνικά, ώστε να γίνουν κατανοητοί, τόσο από τους ίδιους όσο κι από τους συμμαθητές τους, οι οποίοι θα κληθούν να πειραματιστούν παίζοντας το παιχνίδι!

    Η 2η ομάδα (Προγραμματιστές Κουίζ Γνώσεων)  συναποφασίζουν για τη σχεδίαση της εφαρμογής. Επιλέγουν τους ήρωες, το φόντο, τα χρώματα, τους ήχους που θα χρησιμοποιήσουν. Χρησιμοποιούν το αρχείο κειμένου που δημιουργήσαν συνεργατικά με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες της τάξης, έτσι ώστε οι ερωτήσεις του κουίζ που θα δημιουγήσουν να είναι συμβατές με τις παρεχόμενες πληροφορίες της εφαρμογής. Συνδυάζουν προγραμματιστικές δομές για την αξιολόγηση/βαθμολόγηση του κουίζ και φροντίζουν να συμπεριλάβουν τα κατάλληλα μηνύματα ώστε να διασφαλίσουν την όσο το δυνατόν καλύτερη και φιλικότερη διεπαφή της εφαρμογής με το χρήστη.