Εισαγωγή
Εισαγωγή
Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με το περιβάλλον της γλώσσας SCRATCH και να δημιουργήσουν τα πρώτα δικά τους απλά προγράμματα χρησιμοποιώντας εκτός από τις βασικές εντολές (κίνησης, όψης, ήχου και ελέγχου) του Προγραμματιστικού Περιβάλλοντος Scratch.
Στόχοι του σεναρίου είναι:
- να μπορούν οι μαθητές να χρησιμοποιούν βασικές εντολές της κίνησης, αλλαγής εμφάνισης
- να μπορούν να αλλάζουν το υπόβαθρο της σκηνής του περιβάλλοντος
- να ρυθμίζουν την κατεύθυνση της κίνησης
- να μπορούν οι μαθητές να χρησιμοποιούν βασικές εντολές δημιουργώντας απλά σενάρια (μετακίνησης, εισαγωγής/αφαίρεσης εντολής από σενάριο),
- να αντιλαμβάνονται ότι κάθε μορφή έχει το δικό της σενάριο και ότι τα σενάρια εκτελούνται παράλληλα