Εισαγωγή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από την ολοένα αυξανόμενη χρήση του υπολογιστή για online games (παιχνίδια μέσω διαδικτύου), θα δημιουργήσουμε ένα πρωτότυπο και διασκεδαστικό παιχνίδι αξιοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch.
Η γλώσσα προγραμματισμού Scratch είναι εύκολη και προσβάσιμη και το περιβάλλον της είναι δημιουργικό και ευχάριστο.
Είναι μία γλώσσα με την οποία μπορούμε να δημιουργούμε διαδραστικές ιστορίες, παιχνίδια, κινούμενα σχέδια (κόμικ) εύκολα και γρήγορα μαθαίνοντας παράλληλα τις βασικές αρχές του προγραμματισμού.
Σκοπός του σεναρίου είναι :
- οι μαθητές να εξοικειωθούν με το περιβάλλον της γλώσσας SCRATCH χρησιμοποιώντας βασικές και καινούργιες εντολές (κίνησης, όψης, ήχου, μεταβλητές και ελέγχου) του Προγραμματιστικού Περιβάλλοντος Scratch.
Στόχοι του σεναρίου είναι:
- να μπορούν οι μαθητές να χρησιμοποιούν βασικές εντολές της κίνησης, αλλαγής εμφάνισης και εισαγωγής ήχου
- να μπορούν να αλλάζουν το υπόβαθρο της σκηνής του περιβάλλοντος
- να ρυθμίζουν την κατεύθυνση της κίνησης
- να αντιλαμβάνονται ότι κάθε μορφή έχει το δικό της σενάριο και ότι τα σενάρια εκτελούνται παράλληλα
- να αναζητούν απο το διαδίκτυο εικόνες και να τις μεταφορτώνουν στο περιβάλλον SCRATCH.