ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΣΤΟ SCRATCH

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Εισαγωγή

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από την ολοένα αυξανόμενη χρήση του υπολογιστή για online games (παιχνίδια μέσω διαδικτύου),  θα δημιουργήσουμε ένα πρωτότυπο και διασκεδαστικό παιχνίδι αξιοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch.

Η γλώσσα προγραμματισμού Scratch είναι εύκολη και προσβάσιμη και το περιβάλλον της είναι δημιουργικό και ευχάριστο. 

Είναι μία γλώσσα με την οποία μπορούμε να δημιουργούμε διαδραστικές ιστορίες, παιχνίδια, κινούμενα σχέδια (κόμικ) εύκολα και γρήγορα μαθαίνοντας παράλληλα τις βασικές αρχές του προγραμματισμού.

Σκοπός του σεναρίου είναι :

Στόχοι του σεναρίου είναι: