Εισαγωγή
Ανθρώπινα δικαιώματα. Χριστιανικη θεώρηση.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές/μαθήτριες να:
- εντοπίζουν τη σχέση της χριστιανικής παράδοσης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (ατομικών και κοινωνικών),
- αναλύουν ζητήματα ευθύνης των θρησκειών για την υπεράσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
Έχεις αναλογιστεί ποτέ ότι οι ελευθερίες που απολαμβάνεις δεν είναι δεδομένες για όλους τους ανθρώπους; Περπατάς στο δρόμο δείχνοντας το πρόσωπό σου, δεν σε ακρωτηριάζουν στην νηπιακή ή στην εφηβική ηλικία προκειμένου να μην απολαυμβάνεις τον έρωτα, θα επιλέξεις εσύ το σύντροφό σου όταν αισθανθείς έτοιμη και ώριμη να το κάνεις, κανείς δεν θα σε αναγκάζει να εργάζεσαι σε καθεστώς δουλείας από την ηλικία των πέντε ετών, σου παρέχεται ελεύθερη και δωρεάν πρόσβαση στην εκπαίδευση κ.·α
Πολλά πράγματα που εμείς θεωρούμε κεκτημένα για άλλους ανθρώπους αποτελούν ζητούμενο.
Στο πλαίσιο της διδακτικής ενότητας 4.3 Δικαιώματα της Α Λυκείου, θα αναζητήσουμε και θα ανακαλύψουμε στοιχεία που συνθέτουν των χάρτη των ανθρώπινων δικαιωμάτων, περιπτώσεις καταπάτησης των ανθρώπινων δικαιωμάτων και δράσεις για την υποστήριξη των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα εξερευνώντας την ιστοσελίδα της Διεθνούς Αμνηστίας και του ργανισμού «Ενωµένοι για τα Ανθρώπινα Δικαιώµατα» (UHR) :
https://www.amnesty.gr/universal-declaration-of-human-rights
https://gr.humanrights.com/what-are-human-rights/videos/born-free-and-equal.html