Ανάπτυξη Προφορικού Λόγου

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

Στην αρχή της 3ης ομαδικής παρέμβασης έγινε ανάγνωση ενός βιβλίου, που επιλέχθηκε από τους μαθητές, με το οποίο η ομάδα είχε ασχοληθεί σε δραστηριότητες των δύο προηγούμενων παρεμβάσεων. Μετά την ανάγνωση η εκπαιδευτικός έδειξε στους μαθητές βήμα βήμα τον τρόπο αναδιήγησης της ιστορίας, περιγράφοντας τα βασικά της στοιχεία. Ξεφύλλισε τις σελίδες του και σε κάθε μία απέδιδε με μία πρόταση τις σημαντικές πληροφορίες που περιείχε, παίρνοντας βοήθεια από στοιχεία της εικονογράφησης. Στη συνέχεια, η αναδιήγηση έγινε από την ομάδα μέσω καθοδήγησης. Οι μαθητές συνεργάστηκαν για να αναδιηγηθούν την ιστορία ακολουθώντας τα βήματα της μοντελοποίησης. Έλαβαν υποστήριξη και ανατροφοδότηση καθ όλη την διάρκεια της προσπάθειάς τους. Επίσης, η εκπαιδευτικός προσπάθησε να προάγει την ομαλή συνεργασία μεταξύ τους. Στο κλείσιμο της παρέμβασης, διενεργήθηκε η δραστηριότητα ελέγχου κατά την οποία οι μαθητές παρακολούθησαν σε βίντεο το γνωστό παραμύθι «τα 3 γουρουνάκια». Έπειτα, ζητήθηκε από τον κάθε μαθητή ξεχωριστά να αναδιηγηθεί την ιστορία. Κατά την διάρκεια της αναδιήγησης μπορούσαν να παρακολουθούν ταυτόχρονα το βίντεο χωρίς ήχο για να βοηθηθούν από τις εικόνες του. Οι επιδόσεις και των δύο μαθητών ήταν ικανοποιητικές.